Maar dat kan dit jaar zomaar eens anders worden. Overigens zal de PVV hen niet tegenspreken.
Ik denk ook dat de FvD behoorlijk zal groeien in Almere. Misschien wel ten koste van de PVV.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Maar dat kan dit jaar zomaar eens anders worden. Overigens zal de PVV hen niet tegenspreken.
Als ze niet de wappie kant in waren geslagen, waren ze nu een stuk groter.Het is dat de FvD klein gehouden wordt maar geloof me op veel vlakken hebben ze het beste met de Nederlanders voor, als enige partij eigenlijk.
Als ze niet dewappievuurwerk kant in waren geslagen, waren ze nu een stuk groter.
Zo @Tegendraads dat is stom van mij dat ik daar niet aan gedacht heb zeg. Dat kan ook nog, onder de noodwet gooien inderdaad. Al hebben we geen pandemie of andere zaken. Zo gek heb je dit niet bedacht. Al zie ik dit niet snel gebeuren want dan moeten ze compenseren.
Maar ze laten het aan het nieuwe kabinet. Hun gaan de gesprekken weer voeren over compensatie en zaken. HVLV heeft al gezegd dat de gesprekken nog stil liggen.
Wat ik las is dat ze de wet 1 augustus erdoor willen hebben. Maar lees ook 1 oktober maar begint steeds krapper te worden op deze manier. Het is ook gewoon ridicuul en heeft de overheid het zich onnodig knap lastig gemaakt.
Eventjes geduld hebben nog zucht.
Het staat hoog op de agenda hoor. Een paar dagen terug nog een artikel in de Stentor.
Sorry man, begrijp me niet verkeerd..Het is dat de FvD klein gehouden wordt maar geloof me op veel vlakken hebben ze het beste met de Nederlanders voor, als enige partij eigenlijk.
Ben zelf ook behoorlijk rechts. Had in mn jeugd ook vlaggen van de jfn aan mn muur maar de kans dat ik op de fvd stem is 0.Sorry man, begrijp me niet verkeerd..
Ik vind het tof dat ze de 'vuurwerk traditie' iets waar wij fucking veel plezier uithalen waar we elk jaaruiteinde naar toe leven en velen met ons, dat ze dat politiek willen verdedigen dat vind ik tof.
Maar voor de rest vind ik het echt een stel engnekken.
Als er dit jaar geen verbod is, en die kans is natuurlijk heel klein, dan zal er minder aanbod zijn (kleiner assortiment en minder voorraad) dan andere jaren maar je hoeft dan niet te vrezen dat er niets te krijgen is. Het zal zeker wel invloed hebben op de prijs als er minder aanbod is en een logisch gevolg dat is dat er minder freakacties zijn.In een nood situatie kan je juist naar een (eerlijke) vergoeding fluiten, dus eigenlijk komt dat ze nog beter uit ook.
Helaas is uit de corona pandemie en haar noodwet veel te leren.
Iemand nog een failliete (horeca) ondernemer? Die gingen gewoon zonder enige/voldoende compensatie dicht.
Laten we hopen dat onze zeer gewaardeerde vuurwerk ondernemers dat lot bespaart blijft.
Maar dit land is al een aantal jaar knetter gekk, ze zijn zelfs in staat om voor Oudjaar een avond klok in te stellen.
En vuurwerk maximaal te controleren door afhaal met QR te verplichten, kan je ook niet over je 25 KG heen gaan.
Alles onder de noemer: het waarborgen van de publieke veiligheid. Niets verbaasd mij meer eerlijk gezegd.
Maar ik wil het niet uit laten draaien op een corona debat dus ik laat de vergelijking hier even bij.
Vuurwerkverkopers krijgen voor de zomer duidelijkheid.
Laten we dit in elk geval hopen, maar bij geen verbod word het knap lastig om je bunkers nog te vullen voor dit jaar.
En wat met de bunker restanten, krijgen ze die compenseert of zijn er importeurs die alles kosteloos retour gaan nemen?
Ook lees ik in het artikel niets over een effectief handhavings plan?
Voorwaarde drie, me dunkt.
Als er dit jaar geen verbod is, en die kans is natuurlijk heel klein, dan zal er minder aanbod zijn (kleiner assortiment en minder voorraad) dan andere jaren maar je hoeft dan niet te vrezen dat er niets te krijgen is. Het zal zeker wel invloed hebben op de prijs als er minder aanbod is en een logisch gevolg dat is dat er minder freakacties zijn.
Wat betreft een handhavingsplan, dat ligt er al lang. Een plan van 56 pagina's als ik me niet vergis wat je samen kunt vatten als "we doen al voldoende aan handhaving en hopen dat mensen elkaar verraden om ons het werk makkelijk te maken". Dat gaat ongetwijfeld met gejuich ontvangen worden en zonder meer goedgekeurd worden want het interesseert ze werkelijk geen ene ruk of er iets te handhaven valt als het verbod er maar doorheen gedrukt wordt. En bijna iedereen heeft wel zo'n zuurpruim in de buurt/straat wonen die geen leven heeft en er voldoening uit haalt om met het vingertje naar anderen te wijzen. Ik denk dan ook dat de politie het druk gaat krijgen met burenruzies en de ziekenhuizen met gebroken wijsvingers.