Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wederom wat berichten verwijderd hier![]()
Dat wel, maar dat mag ook wel met al die zinloze berichten.Krijg je ondertussen betaald?
Dat wel, maar dat mag ook wel met al die zinloze berichten.

Niet helemaal. Er staat max 200kg en max 8 personen... de adder is dus nog steeds de 25kg...En waar mag je die 200kg dan nu wel opeens opslaan...? Welke regels zitten daaraan? Want als dat opeens ook bij de verenigingsvoorzitter thuis mag, wordt de 25kg regel opeens ook een wassen neus....
Pure speculatie. Staat nergens in de wet. De 200kg geldt per ontheffing ongeacht het aantal ontbranders.Niet helemaal. Er staat max 200kg en max 8 personen... de adder is dus nog steeds de 25kg...
Ben je met 6 personen dan zal je waarschijnlijk een ontheffing krijgen van 150kg..
precies, dat is ook wat ik direct dacht waaro mze aan die 200kilo komen, of aan die 8 manNiet helemaal. Er staat max 200kg en max 8 personen... de adder is dus nog steeds de 25kg...
Ben je met 6 personen dan zal je waarschijnlijk een ontheffing krijgen van 150kg..
nee hoor, dat is echt onzin.Haha uitstel binnenkort?Ze voelen de paniek denk ik, want die 3 eisen zijn wettelijk leidend.
Nee, er staat maximaal 8 personen, niet minimaal. En die 25kg geld voor het in huis hebben, in de auto hebben, kortom voor handen hebben.Komen ze toch eindelijk uit op normale bruto gewicht dat het al jaren per stoker had moeten zijn...
precies, dat is ook wat ik direct dacht waaro mze aan die 200kilo komen, of aan die 8 man
Wie moet daar allemaal op toezien?Nee, er staat maximaal 8 personen, niet minimaal. En die 25kg geld voor het in huis hebben, in de auto hebben, kortom voor handen hebben.
Die 25kg regel heeft helemaal niets te maken met deze nieuwe bepalingen, die komt niet eens meer voor. Je mag per ontheffing 200kg vuurwerk afsteken. Die hoeveelheid moet vanaf de winkel regelrecht naar de afsteek locatie, en moet daar blijven. Het moet daar permanent bewaakt worden door iemand van de vereniging die ontheffing heeft. Zoals ik het lees hoeven er ook helemaal geen hekken omheen, maar is een afzetlintje voldoende. Als het niet afgestoken word om wat voor reden dan ook, moet het vanaf de afsteek locatie direct weer terug naar de winkel. Dus als die pas op 1 januari om 10 uur open gaat, mag je de hele nacht je vuurwerk bewaken. (Mocht er uberhaupt een winkel open gaan op 1 januari)
De praktijk word natuurlijk totaal anders, maar daar hebben we het nu niet over![]()
Zoals het nu gepresenteerd is de gemeente, mits orde en veiligheid in het geding komt dan komt de politie kijken, als ze het kunnen wachten natuurlijkWie moet daar allemaal op toezien?
Boa. Is gemeentelijke aangelegenheid.Wie moet daar allemaal op toezien?
Is geen onzin habibi. HVLV heeft dat gepost, Niet aan de 3 voorwaarden voldaan = geen verbodnee hoor, dat is echt onzin.
Eey, it's a dirty job but...Wederom wat berichten verwijderd hier![]()
Ik heb een vraag maar misschien zie ik het antwoord ergens over het hoofd. Ik vind alleen een vaag tijdspad.Is geen onzin habibi. HVLV heeft dat gepost, Niet aan de 3 voorwaarden voldaan = geen verbod