Cyberize7x
VWC lid
Deze was echt bizar hard gewoon! Echt super reacties ook in de straat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Een heel diepe buiging naar Wolff Vuurwerk toe. Wat was dit een ongelooflijk spektakelstuk. Ontzagwekkend, indrukwekkend, gigantisch gewoon. Stond aan de grond genageld. In het echt nog vele malen dikker dan op film. Mensen klapten de handen stuk na afloop. Dikke reclame voor het Nederlandse vuurwerk. Heel, heel blij dat ik 'm had.![]()
Dit reaguursel dekt de gehele (kruit)lading. Wat een BEUKER was dit blok. Dacht dat de tds400 niet van de troon gestoten kon worden...elke euro waard die je erin stopt... begin tot eindEen heel diepe buiging naar Wolff Vuurwerk toe. Wat was dit een ongelooflijk spektakelstuk. Ontzagwekkend, indrukwekkend, gigantisch gewoon. Stond aan de grond genageld. In het echt nog vele malen dikker dan op film. Mensen klapten de handen stuk na afloop. Dikke reclame voor het Nederlandse vuurwerk. Heel, heel blij dat ik 'm had.![]()
Top om al jullie reacties te lezen zeg, zo te horen echt een dikke rambak.
Zelf gekozen voor de 400 TDS, voor mij een topper van de avond, maar als we nog mogen volgend jaar staat deze dus hoog op de lijst!!