Spectacle Show 320 *NIEUW 2025*

Wat een bak was dit zeg! Wilde hem graag filmen, maar met mn stomme kop blijkbaar op de verkeerde knop gedrukt waardoor ik voor niets al die tijd mn telefoon omhoog hem staan houden. Maar vond hem erg goed!

Een heel diepe buiging naar Wolff Vuurwerk toe. Wat was dit een ongelooflijk spektakelstuk. Ontzagwekkend, indrukwekkend, gigantisch gewoon. Stond aan de grond genageld. In het echt nog vele malen dikker dan op film. Mensen klapten de handen stuk na afloop. Dikke reclame voor het Nederlandse vuurwerk. Heel, heel blij dat ik 'm had. :thumbsup:

Prachtig verwoord! Op film krijg je hem never zo goed over hahah! Een beuker van jewelste!

Een heel diepe buiging naar Wolff Vuurwerk toe. Wat was dit een ongelooflijk spektakelstuk. Ontzagwekkend, indrukwekkend, gigantisch gewoon. Stond aan de grond genageld. In het echt nog vele malen dikker dan op film. Mensen klapten de handen stuk na afloop. Dikke reclame voor het Nederlandse vuurwerk. Heel, heel blij dat ik 'm had. :thumbsup:
Dit reaguursel dekt de gehele (kruit)lading. Wat een BEUKER was dit blok. Dacht dat de tds400 niet van de troon gestoten kon worden...elke euro waard die je erin stopt... begin tot eind

Deze was zo dik, ik was verbaasd en heb staan springen en juichen, was serieus zwaar onder de indruk door de verrassing. 20 mm ey! 20
Eeen snelle kleine Nit del Foc finale in de straat.

tds400, sorry, leuk ding maar deze is tig keer beter!

Top om al jullie reacties te lezen zeg, zo te horen echt een dikke rambak.

Zelf gekozen voor de 400 TDS, voor mij een topper van de avond, maar als we nog mogen volgend jaar staat deze dus hoog op de lijst!!

Top om al jullie reacties te lezen zeg, zo te horen echt een dikke rambak.

Zelf gekozen voor de 400 TDS, voor mij een topper van de avond, maar als we nog mogen volgend jaar staat deze dus hoog op de lijst!!

Ik heb ze beide mogen schieten en een winnaar kiezen is echt moeilijk. Vind dat ze een gedeelde eerste plaats hebben. Vond de Spectacle 320 wel vele malen beter dan the grand stand 400, al was ook die nog steeds heel dik.

Back
Bovenaan