Special#4 Howling Comet to Cactus

Ik heb de box voornamelijk voor het fluit effect gekocht. In welk effect het eindigt maakt mij eigenlijk niet zoveel uit.

De oude batch heeft ook geen all at once laatste cake.
Ik denk een oude te krijgen (oude voorraad en gunstige prijs :p) en had de Scream er achter gepland als finale.
Afwachten maar, het maakt mij niet zo heel veel uit.

Deze 2 'lijken' allebei versie 2021 te zijn... door de /21 op het einde.
Maar de rest van de code wijkt af.
Hebben we hier dan toch met 2 verschillende soorten van doen?
Een oude (crackling) en een nieuwe (falling leaves) variant?
En niet onbelangrijk, welke is welke?! :)

katan4-batches.jpg

katan4-batches2.jpg

Ik kreeg mijne dus in een simpele bruine omdoos zonder veel tekst en uitleg. Wordt er ook niet wijzer van welke batch het is. Maar de doos viel uit ellende uit elkaar, vermoedt dat hij al even in de bunker heeft gestaan en dat ik oude batch heb

Deze 2 'lijken' allebei versie 2021 te zijn... door de /21 op het einde.
Maar de rest van de code wijkt af.
Hebben we hier dan toch met 2 verschillende soorten van doen?
Een oude (crackling) en een nieuwe (falling leaves) variant?
En niet onbelangrijk, welke is welke?! :)

Bekijk bijlage 70180

Bekijk bijlage 70181

In dat stukje Chinese tekst die op beide dozen staat, is het productie jaar te zien, staat tussen haakjes. Linker is dus 2020, en de rechter 2021. :wink:

Aaah kijk, goeie info, bedankt! :thumbsup:
Ik dacht altijd dat die 49F.../21 code voor het batch-jaar (21) stond.
Dit zal de koper leuk vinden, 2 soorten, en wij ook, thanks :)

In dat stukje Chinese tekst die op beide dozen staat, is het productie jaar te zien, staat tussen haakjes. Linker is dus 2020, en de rechter 2021. :wink:

Huh kijk ik nou verkeerd of staat op beide dozen 2020 tussen de haakjes? Links de op één na onderste regel en rechts de onderste?

Huh kijk ik nou verkeerd of staat op beide dozen 2020 tussen de haakjes? Links de op één na onderste regel en rechts de onderste?
Hé inderdaad! Dan is dat dus niet het productie jaar. Op de rechter staat wel een aparte regel met 2021, misschien is dat dan wel het productie jaar? Ze zijn volgens mij wel allebei verschillend als je naar de dozen kijkt.

Tja, wat moet je er van zeggen. Prima huilers, de falling leaves en de boeketten zijn een leuke afwisselng, maar de pauzes in de compound zijn killing. Dat was in de vorige batch wel beter.
Had er zelf de Scream nog achteraan gezet, en eerlijk is eerlijk, dat had ook wel wat sneller gekund heho ... :p:bonk:

Ik heb vrij weinig zin om dit gehele topic door te spitten, maar is deze box nu plots een omlabeling van de WTF Intense van Cafferata?

IMG_20221231_201725978.jpg

Back
Bovenaan