Special#1 Corola Blue & Blue Chrys.

Nog steeds in omloop dus, batch hoeveel?
Fijn dat er ondertussen ook nog tig andere kopieën zijn.

Altijd de goedkoopste nemen, presteren toch nagenoeg gelijk :)

Die pauzes zou een reden voor mij zijn om hem links te late n liggen. Of je steekt hem aan hoofd- en reserve lont tegelijk aan zoals ik in 2020 heb gedaan, start op ca, 1:20

Heb er nog 1tje staan (42,5€ Vuurwerkstaffel:bonk:) zal wel goed droog zijn. Plak er een gekietelde Cairo van de goede batch achteraan als finale.

Laatst bewerkt:
Blijf dit een hele mooie doos vinden. Wel even wat aan de pauzes doen, want die draaien hem wel de nek om.

Deze presteerde zo belachelijk goed. Klonk echt harder dan de meeste 30mm rammers die ik had. Echt ouderwets verrast wat er uit dat kleine doosje komt.

Idd. Had er 1tje van een paar jaar oud. In combinatie met de gekietelde Cairo 2023 als finale denk ik een vd indrukwekkenste momenten van mijn o&n.

Laatst bewerkt:
Nu voor €79,95 te krijgen.
Zag de (1, 2, 3) specials inderdaad ook weer voorbij komen voor dit bedrag. Is dit een container die te laat binnen is gekomen of een nieuwe batch? Ook nog in veelvoud te bestellen, dus lijken geen leftovers uit de voorbestellingen...

Wil nog even wachten met bestellen, maar anno 2025 geen verkeerde prijs denk ik voor deze boxjes?

Back
Bovenaan