Sparkles

Komen beste boeketten af van deze cake. Ook hier geldt weer dat je van een straatfilm (dichtbij)
een veel beter beeld krijgt. Dank Raider.

Voor 10 euro is dit geen miskoop, hoop wel dat in het echt de blinking tips wat duidelijker zijn dan op film

Film van post 22 is met hele andere camera instellingen genomen.
Kijk deze straat film (en die van Raider) maar eens, echt een topper dit. Reuze blij dat ik hem in de bestelling heb staan.

Ben echt verliefd op dit cakeje :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Jep mooi ding. Heb 'm twee keer besteld na goede ervaringen met Red Ghosts afgelopen O&N en goede commentaren hier. Ben benieuwd hoe die in het echt is!

Zo is het. Heb echter al in januari 2x Splitting Stars, 2x Sparkles en 2x Red Ghosts aangeschaft voor een goede prijs.

Laatst bewerkt:
vorig jaar red ghost en splitting stars gehad maar dat waren ECHT pareltjes en zeker voor de prijs kwaliteit

Had vorig jaar de Red Ghosts en op basis daarvan deze topper plus de Splitting Stars besteld. En heb als het goed is de Cracker Jack nog ergens in de garage liggen :)

Wat een dikke cake, (de hele serie) maar dit is echt een favoriet van mij. Gelukkig had ik er een met omdoos, dus ik kan het hele jaar het doosje knuffelen :D

Back
Bovenaan