Spanish bomb

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: RVW 63
Artikelnaam: Spanish bomb
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: 24 Vlinder bommen, snoeihard knalgeweld in een doosje.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: ...

O.a. te koop bij: Rubro.nl

13317879.16c0c535.560.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Beetje voort bordurend op de vlinders van cafferata. Voor de jeugd is dit natuurlijk leuk om mee te 'patsen'.

Ben zelf om eerlijk gezegd niet zo blij met het uiterlijk. Een over ijverige agent kan hier nogal moeilijk over gaan doen.

Ben wel benieuwd hoe deze presenteren en zal dus een pakje aanschaffen als de prijs oke is.

Die vlinders van cafferata vielen mij ook niks tegen, en aangezien rubro mij tot nu toe nog helemaal niet is tegengevallen, ga ik hier ook wel een pakje van proberen.

asjeblieft zeg :bonk:

Voort borduren op een negatieve naam in vuurwerk wereldje, om zo goed mogelijk de aandacht te pakken. Zal ze wel lukken, al had ik zelf een andere omschrijving genomen, vooral omdat wij vuurwerk niet zien als 'bommen'.

OMFG......!
Zie ik het nou goed dat deze bijna een super vlindrt grote heeft?
Dit kan echt niet.. En had ik ook niet echt van Rubro verwacht.
Al knalt het als een nitraat....
Na alle plus punten van gister avond scoren ze met de nep Fenix/cobra eb deze nep Super Vlinder togg echte min punten..
Jammer Rubro

Supervlinder grootte valt volgens mij ook wel een beetje mee... Ik vind het er wel leuk uitzien en als ze goed knallen neem ik wel een paar pakjes mee :)

Effectomschrijving: 24 Vlinder bommen, snoeihard knalgeweld in een doosje.

Een woord: kansloos

Vlinderbommen (het woord alleen al ) zijn toch verboden in Nederland Wim?
Dit is puur list en bedrog, jullie weten dat deze niet harder knalt dan een gemiddelde "goede" kanonslag.
Dus naar mijn mening scoor je hier toch echt minpunten mee, en laat je het rubro niveau zo wel erg dalen.
Uberhaupt al super kansloos dat jullie de naam vlinderbom gebruiken. Te veel de telegraaf of het AD gelezen?

Erg , erg jammer meer kan ik er niet over zeggen

OMFG......!
Zie ik het nou goed dat deze bijna een super vlindrt grote heeft?
Dit kan echt niet.. En had ik ook niet echt van Rubro verwacht.
Al knalt het als een nitraat....
Na alle plus punten van gister avond scoren ze met de nep Fenix/cobra eb deze nep Super Vlinder togg echte min punten..
Jammer Rubro

Ach zoiets kunnen ze maar 1 keer doen, als het niet knalt raak je het volgend jaar aan de straatstenen niet kwijt. Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe knallers dit jaar, maar dat ben ik al jaren tegen beter weten in.

Een woord: kansloos

Vlinderbommen (het woord alleen al ) zijn toch verboden in Nederland Wim?
Dit is puur list en bedrog, jullie weten dat deze niet harder knalt dan een gemiddelde "goede" kanonslag.
Dus naar mijn mening scoor je hier toch echt minpunten mee, en laat je het rubro niveau zo wel erg dalen.
Uberhaupt al super kansloos dat jullie de naam vlinderbom gebruiken. Te veel de telegraaf of het AD gelezen?

Erg , erg jammer meer kan ik er niet over zeggen

Komop dennis overdrijven is ook een vak eej, ik vind het ook geen goeie naam maar list en bedrog?

Vlinder, spanish cracker, super kanonslag ach whats in a name, leuk voor de jeugd toch. Meeste prikken daar doorheen.:wink:

Komop dennis overdrijven is ook een vak eej, ik vind het ook geen goeie naam maar list en bedrog?

Vlinder, spanish cracker, super kanonslag ach whats in a name.:wink:

Het is toch bedrog. Is belgie zijn de zogenaamde vlinderbommen vrij verkijgbaar toch? Zo citeert de media het tenminste.
En van de term vlinderbom probeert rubro te profiteren. Maar als de niets wetende noob deze koopt en met oudjaar afsteekt zullen ze toch echt geen knal alla trueno,BSC italia, trueno no 4 enz krijgen.

Ik vind het gewoon bedrog

Back
Bovenaan