Spain Fanstyle

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1010
Artikelnaam: Spain Fanstyle
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 120 totaal - 30 schoten per cake
Effectomschrijving: 4 cakes - 30mm fan/combi-shape
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 149,-

spainfanstyle_gesloten.jpg

spain_fanstyle.jpg

Demo 2014:

Met dank Katan Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit niet over te nemen zonder vragen en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er veel belovend uit op de film, als deze op een demo ook ze presteert hebben we er weer een topper bij op de markt.

Dit is precies waar ik al een tijdje op hoopte, fancake met veel meer schoten tegelijk. Chapeau voor de uitvoering!

Al deze boxen vallen niet onder de special edition... Je kunt het beter onder algemeen plaatsen of overig vuurwerk, hier is nog geen lijn voor bedacht...

Al deze boxen vallen niet onder de special edition... Je kunt het beter onder algemeen plaatsen of overig vuurwerk, hier is nog geen lijn voor bedacht...

Thnx voor de info, we zullen dit zsm aanpassen en deze producten verplaatsen naar een ander sub topic.

inderdaad een mooie bak, denk dat er wel een leuk prijs kaartje aan zit maar dat zal het geld wel waard zijn.

Hoe hebben jullie deze ervaren? Deze lijkt mij het mooist van de fanstyle cakes!
Ben zeer benieuwd hoe hij presteert op de winkeliersdemos.

De lucht is echt goed gevuld met deze bakkies.
Wat mij tegenhoud is de crackling finale.
Ik hou niet van cracking in cakes en dat heeft deze wel.
Maar vind je crackling geen probleem, dan de Spain, Malta en Italian fanstyle echte toppertjes.

Ik ben zelf ook niet echt een crackling fan, maar bij deze box kon het me wel bekoren! En daarnaast zijn grote cracklingwolken altijd een gegarandeerd succes bij de toeschouwers van je vuurwerk.
Mijn film met beide posities.

Leuke bak,en opzich valt de prijs ook wel mee,150 euro is wel veel maar als je 12x mod pakt is ook 180 euro zonder korting,dus met korting zou je het zelfde betalen.
Alleen kan je hem dan zelf samen stellen.

Leuke bak,en opzich valt de prijs ook wel mee,150 euro is wel veel maar als je 12x mod pakt is ook 180 euro zonder korting,dus met korting zou je het zelfde betalen.

De vergelijking die je maakt slaat helemaal nergens op want hoeveel mensen in Nederland zullen zo'n project bouwen.
Maar over het product kan ik zeggen dat ik het echt een zeer geweldige bak vond met een
mega vette crackling finale waar ik wel van houd, altijd die salutes in de finale hoeft van mij niet
meer zo nodig. Prijskaartje is voor mij persoonlijk te joog met voor personen met een hoger budget zeker de moeite waard om aan te schaffen en die zullen grote ogen gooien in hun straat.

Dichter bij professioneel vuurwerk kom je niet. Deze bak was echt huge net als die andere grote bakken.

En dit zeg ik niet vaak, en ja ik was zelf aanwezig bij deze demo.

Hij is duur , maar je krijgt er wel super kwaliteit voor.

toch wacht ik liever eerst de winkeldemo's af....puur om zeker te zijn dat het toch geen opgepimpte sample was...dat doe ik bij alle nieuwe cakes, dus hier is dat niet anders...
Ik ben er te vaak mee de boot in gegaan namelijk... :D

Back
Bovenaan