Space Shooters

Wat een geweld zeg, misschien dat ik toch overweeg deze in mijn collectie te nemen als ik hem ergens goedkoop kan halen. Vind het toch wel een (dure) topper :)

Tja 38,- is niet goeikoop... Ziet er op het filmpje veelbelovend uit, ben benieuwd hoe hij het "live" doet:)

ik zou zeggen, gooi een mail de deur uit. wie niet waagt wie niet wint!
Als je ook een link van dit topic erbij doet heb je een kans dat ze hem mischien nog wel bestellen. (als het mogelijk is natuurlijk)

Bedankt koenie95 toen jij het antwoord al aan het typen was. Ben ik al ondertussen me mail aan het maken voor ze. Hopenlijk nemen ze hem zeker in hun assortiment want ben niet de enige die hem super vindt!!

4 stuks tegelijk als finale met een paar losse silver salutes extra. Dat is de qlimax!!! Hmmm, optioneel :D Zeker met een leuke korting erop!

Zeker genieten. Practige cakes. Elke salvo siereffect word prachtig (en vooral hard) afgesloten met een paar keiharde salutes. Harder heb ik ze in Nederland nog niet ervaren.

Ja wel, vond namenlijk dat de Salute(de cake) tog net een tikie harder knalde op de demo bij Vuurwerkhelmond!

des al niet te min is dit een heerlijke bak!

Oeps, vage post:p
Dan maar even wat over deze cake zeggen:
Topper, deze komt er zeker ook een keertje bij. Ik houd van geweld in vuurwerk, en dat geeft deze zeker! Verder is hij aantrekkelijk omdat de salutes nog een tikkie harder zouden gaan dan die van de silver salute, waardoor hij de hardste bursts van alle legale cakes zou hebben.

Schitterende cake, ik vind dit toch wel een van de betere nieuwkomers van Wolff dit jaar. Naast de salutes heeft de cake ook prachtige effecten en een heerlijk tempo

Helaas komen de knallen niet helemaal tot hun recht in het filmpje van Vuurwerkbieb (wel heel erg bedankt hoor, voor de rest prima kwaliteit!), maar wij weten natuurlijk wel beter.

Mijn bovenstaande, twijfelachtige reactie is helemaal weggevaagd. Ik móet en zal hem hebben :)

Prachtige cake, deze komt op mijn bestellijst te staan. Hier trouwens te koop voor 32 euro.

Laatst bewerkt:
Wat een cake zeg ! , deze komt er dit jaar zeker bij.
Voor mijn gevoel ook lekkere harde salute`s !

Kopen kopen kopen ! :p

Back
Bovenaan