Souman Vuurwerkdemo Hattem

Leuke demo gezien. Hello stak er wel bovenuit. China Red probeerde dit met sommige producten te evenaren, maar m.i. is ze dat net niet gelukt. Als we volgend jaar mogen komt er zeker Hello bij. Beetje spijt dat ik dat dit jaar niet heb gedaan.

Finale als vanouds goed met dikke klappen ook.

Mooie demo gezien, Hello stak er zeker bovenuit. Dreamchasser special lijn ook wel mooi ding.

Finale was super als vanouds.. Hopelijk volgend jaar dat we nog mogen.

Mooie druk bezochte demo weer! FWS was prima spul. Cakes van Hello waren goed. De Hurricane en de Atomic City vielen wederom erg tegen!

Bij China Red staken de Opal Hunter en de London er bovenuit. De nieuwe Dragon Tails was ook een prima bak. Of het helemaal de prijs rechtvaardigt is maar de vraag.

Wat me verder opviel was de inconsistentie tussen de verschillende schietposities. Er zat continu verschil tussen snelheid, hoogte etc. Heel eerlijk vind ik de kwaliteit van CR helaas wel tegenvallen.

Heerlijke avond gehad, mooie weersomstandigheden en de finale was weer genieten. Je staat er lekker kort op, altijd erg fijn! Dank Souman!!

Finale;

Mooie druk bezochte demo weer! FWS was prima spul. Cakes van Hello waren goed. De Hurricane en de Atomic City vielen wederom erg tegen!

Bij China Red staken de Opal Hunter en de London er bovenuit. De nieuwe Dragon Tails was ook een prima bak. Of het helemaal de prijs rechtvaardigt is maar de vraag.

Wat me verder opviel was de inconsistentie tussen de verschillende schietposities. Er zat continu verschil tussen snelheid, hoogte etc. Heel eerlijk vind ik de kwaliteit van CR helaas wel tegenvallen.

Heerlijke avond gehad, mooie weersomstandigheden en de finale was weer genieten. Je staat er lekker kort op, altijd erg fijn! Dank Souman!!

Finale;
Ik kan me hier helemaal in vinden.

Ik heb deze notities nog te delen. Cakes van Hello klapten er echt goed op.
CR viel enorm tegen maar toch wel een paar die mee te nemen zijn tegen een scherpe prijs.

Hello

Dynamite

Wizard

Break even

CR

You pyro

Time Machine

Miracle sky

Royal lion

Opal hunter

London

Ik hoop dat we hier nog een keer terug mogen komen, we duimen!!!!

CR viel erg tegen. Vooral voor de prijs die je betaald. De 10-tjes cakes van FWS kwamen qua burst en uitwerking zo waar beter uit de verf dan alles van CR. De Opal hunter, London en iets met tiger (dit jaar niet verdiept in CR, te duur en slechte kwaliteit).

Ook net terug vanuit Hattem, je kan wel merken dat deze mensen liefhebbers zijn maar het was wel een rommelige demo. Ook jammer dat het meeste per 2 of 3 geschoten was en dat er geregeld iets niet klopte.

Hello cakes waren goed. FWS kon me niet echt bekoren en op een enkeling van China Red was dat ook niet veel soeps.

Finale was top! En volgens mijn dochter was de oliebol ook top 😂

Al met al mooi weer wat vuurwerk gezien maar geen FOMO gevoel van deze producten van de demo overgehouden.

In ieder geval bedankt voor deze avond!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan