Solar Storm [Spectacle Show-100]

Hier staat wat anders:http://www.katanvuurwerk.nl/cms/index.php/consumenten

Is volgens mij redelijk up-to-date ( zie polskaserie in tekst).

Dat moeten ze nog aanpassen.
Het merk en logo staan binnenkort geregistreerd.

Om verdere speculatie of roddel te voorkomen!

Wij als Evolution en Pangu hebben ervoor gekozen de import niet meer via derden te importeren zodat we kortere lijnen hebben naar onze leveranciers en hierdoor minder miscommunicatie hebben en dichter op het proces zitten.
Iedereen

Gr
Evolution Fireworks

De mijnen doen voor mij afbreuk aan het geheel. Dat is voor mij eigenlijk al de reden om hem niet te halen. Je ziet te goed de scheiding tussen de cakes als je hem doorlont.

Dat moeten ze nog aanpassen.
Het merk en logo staan binnenkort geregistreerd.

Om verdere speculatie of roddel te voorkomen!

Wij als Evolution en Pangu hebben ervoor gekozen de import niet meer via derden te importeren zodat we kortere lijnen hebben naar onze leveranciers en hierdoor minder miscommunicatie hebben en dichter op het proces zitten.
Iedereen

Gr
Evolution Fireworks

Wij hebben het geimporteerd,wij zullen dit tzt van de website verwijderen.
Wel vreemd om dit via een forum te moeten lezen Heer van den Burg.

Wij hebben het geimporteerd,wij zullen dit tzt van de website verwijderen.
Wel vreemd om dit via een forum te moeten lezen Heer van den Burg.

Vecht dit soort praktijken lekker ergens anders uit dan op een forum. Beetje kinderachtig zo!

Laatst bewerkt:
Ach. Boxen van concurrenten hebben dezelfde adviesprijs. Bijvoorbeeld die van Rubro. Vaak ook met wat korting te vinden. En Evolution producten heb ik ook altijd nog met korting kunnen krijgen.

En de spectacle show 100

[video filmpje

Sodeknetters wat is dit een lekker bakkie zeg.
Mooie speciale effecten en de crackling komt perfect tot zijn recht en verziekt de siereffecten niet, zoals je dat nog eens ziet.

Te belachelijk voor woorden, maar deze zet ik op mijn lijstje voor volgend jaar.
Heb al genoeg doorlontbakken besteld....

Mooie kwaliteitsbox! Diverse effecten met verschillende tempo wisselingen, die op verschillende hoogtes uit elkaar spatten!

Goeiemorgen zeg lekker doosje!! Ziet er goed uit! Ben benieuwd hoe deze in het echt gaat zijn :D

Idd een erg lekkere box. Als dit zo in je straat er uit ziet, ben je de koning - benieuwd naar winkeldemo waar productie wordt geschoten - komt deze ergens in de schietlijsten voor?

Idd een erg lekkere box. Als dit zo in je straat er uit ziet, ben je de koning - benieuwd naar winkeldemo waar productie wordt geschoten - komt deze ergens in de schietlijsten voor?

Dit was wel de bedoeling.
Helaas is er door diverse redenen vertraging opgelopen in het traject waardoor alles behoorlijk laat binnen komt.
Wel is het de bedoeling om alle items te schieten bij onze opslag als de mogelijkheid zich aanbied.
Hierbij zullen dan ook de diverse fora worden uitgenodigd.
We zijn hier in ieder geval druk mee bezig.

Gr
Evolution Fireworks

Back
Bovenaan