[SOCIAL] Social Media by VWC 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.

Djaimy

VWC Moderator
Forumleiding
Vanuit Vuurwerkcrew plaatsen wij geregeld updates rondom onze Socials zoals Facebook, Youtube en andere kanalen. Gezien niet iedereen actief is op deze platformen, brengen wij in dit topic de belangrijkste updates naar buiten.

Vanaf hét seizoen, de Vuurwerkcrew countdown, worden wij lekker actief en gaan we aftellen naar 2022 samen met onze volgers. Om de niet Social Media gebruikers ook te laten genieten van onze sfeerplaten, zullen wij deze ook hier plaatsen. Per 27-08 zal dit topic in de Countdown sectie van ons forum te vinden zijn.

We trappen af met de bekendmaking van de Vuurwerkcrew countdown 2022:

20-08.jpg

20/08 - nog één week te gaan... #countdown

Hij is weer lekker. Nog even geduld en de countdown is weer live. Ik heb er zin an!

Lekker hoor! Laat het maar beginnen en dat er nog vele mooie platen mogen komen.

En het zou mooi zijn als de aftelklok ook aangepast wordt naar 31-12 18.00uur.
Dit is naar mijn mening zoals het hoort

18.00 gaat het los. Dit jaar dubbel zo hard van genieten.
Op naar de countdown en de sfeertopics!

Gaat lekker hard als die weer online staat. Heeft echt iets specials om weer de berichten te lezen en te plaatsten :kerst:

Ook ik kijk er inderdaad weer ontzettend naar uit. Wat is het jaar tot nog toe eigenlijk weer abnormaal snel gegaan. It's coming!! Ik kijk er ontzettend naar uit om weer de berichten te zien in de sfeervolste sectie van het forum! :handsup:

Zoals iedereen kijk ook ik er heel erg naar uit!
Ik heb er echt ontzettend veel zin in!
Dat we uit mogen kijken naar een mooie sfeervolle tijd, een gigantisch vet oud en nieuw!

Eindelijk weer een beetje leven in de brouwerij. Het begint gelijk te kriebelen. Benieuwd wanneer de folder van de Posten Börse uitkomt :p

Nog één nachtje slapen :D Ik heb er zin in! Ben wel toe aan de meest sfeervolle periode van het jaar! Dat het maar een gezellig en knallend seizoen mag worden :thumbsup:

Top om te horen dat iedereen er weer zin in heeft en dat de countdown zo gewaardeerd wordt. Mochten jullie nog extra ideeën hebben laat het maar weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan