Pietje PYRO
VWC lid
Het klassieke “ik denk dat ik vroeger beter kon knikkeren dan jij” complex. Lastig te genezen, makkelijk te negeren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nou moet ik wel zeggen - en dat is geen grap - dat ik altijd won en mn vriendjes hun knikkers weer terug kochten van me hahaha.Het klassieke “ik denk dat ik vroeger beter kon knikkeren dan jij” complex. Lastig te genezen, makkelijk te negeren.
Nou moet ik wel zeggen - en dat is geen grap - dat ik altijd won en mn vriendjes hun knikkers weer terug kochten van me hahaha.
Oh mooie tijd. Eind jaren70![]()
Gewoon binnenkort met oud en nieuw samen knikkeren ipv stoken. Revanche!Het klassieke “ik denk dat ik vroeger beter kon knikkeren dan jij” complex. Lastig te genezen, makkelijk te negeren.
Wat een beauty van een uitvoering! Tempo goed, blauw lekker helder, volle crackling, ronde boeketten!
Grappig, deze spreekt mij totaal niet aan. Ik verwacht toch wat meer geweld van de Snowman.Wauw! Prachtige bak!
En dat zegt wat, met jou collectie !Mwa ik laat hem staan. Niet van onder de indruk helaas.![]()
En dat zegt wat, met jou collectie !