Snakebite & Co 2012: Explosion Day (voorproefje)

Patroontje

VWC lid
Ik vind Oudejaarsdag zo oudbollig klinken... Dus, wat klinkt beter en is meer to-the-point? Wat is als als kerstmis voor pyromanen? Juist. Explosion Day. :)

Volgt nog een anthem track voor de DVD (eveneens genaamd Explosion Day).

Ik denk dat sommige gamers onder jullie wel snappen waar de vocals in de track vandaan gaan komen. Tip: Hij zit in een futuristisch puzzelspel, houdt van avontuur en heeft een grote mond. :p

Hier is alvast het 10 uur moment, zoals gezien door 1 van de 4 camera's die op dat moment draaide:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Was een beetje een geïmproviseerde 10 uur maar achteraf was hij nog steeds erg lollig. Volgend jaar groter! :D

P.S.: Op AVP liepen ze te huilen dat ik te veel praatjes heb. Zeg maar eens tegen een freak met ADHD, dat hij op 31-12 om 10 uur 's ochtends rustig moet zijn. Laat mij toch blij zijn joh! :p

Laatst bewerkt:
Heel mooi gedaan. Goed gefilmd. Mooi spul om 10 uur knallend mee te beginnen. Ben zeer benieuwd naar de rest van je filmpjes, want ik weet dat jullie megaveel vuurwerk hadden.

:droolthum:handsup:

zeker leuk! maar dat dingetje op het eind moet je volgende keer mischien anders doen he:wink:
Verder heb ik er weer van genoten! Komen er nog meer filmpjes?
zou leuk zijn!

Leuk 10 uur showtje! Je proeft gewoon de oud en nieuw sfeer. Gewoon wat cake's ed neergezet en rennen maar om het allemaal achter elkaar te laten ontsteken. Jouw enthousiasme is ook niet zo een probleem hoor, dat is alleen maar mooi om te horen toch:D

Lekker filmpje, goed geluid en wat een heerlijke herrie om 10 uur.
Verder sluit ik me aan bij killerdome. Wat een sfeer gevoel weer. En jou 'praatjes' stoorde mij ook heel niet:).
Ben ook zeker benieuwd naar de rest, als je de dag al zo kan beginnen, beloofd wat te worden!
Kom maar op.

Lekker filmpje! Hoop op meer filmpjes! Laat ze maar lekker praten op avp :wink:
Is een keer anders dan filmen met een statief en je mond dicht, hier zie ik gewoon een freak die heel erg blij is dat het 10 uur is! :) :wink: :p

Leuke 10uur video. Op AVP moeten ze niet zo zeuren is toch juist leuk als een freak zo enthousiast kan zijn als het begint!

Ik ben benieuwd naar de download dvd!

Ik was goed aangekleed hoor. Meerdere lagen, lange mouwen, handschoenen, muts, bril... Heb die dag vaak genoeg vuurwerk tegen me aan gekregen, maar heb er niets aan over gehouden. :)

En tsja, als je het over de filmbeleving zelf hebt: Je kunt niet op een afstand staan met een camera en tegelijk meestoken. Dit is echt uit het perspectief van een van de stokers (in dit geval mij). Er stonden nog 3 andere camera's te draaien, dus het geheel op de dvd zal er anders uitzien dan dit. Dit is namelijk alleen maar het beeld van 1 camera. :wink:

Ja precies ik snapje, maar bijvoorbeeld bij de T*ring herrie show van Tony van FPM staat er iemand van heel dichtbij te filmen en hij stookt niet.
Iedereen is eigen smaak hoor maar weet niet vind het niet echt prettig kijken.

BTW ; Wanneer komt de dvd ?

Geen idee, weet niet wanneer ik weer genoeg tijd heb om eraan te werken. In ieder geval voordat AVP in september weer open gaat. :wink:

Lekker 10:00 uur project hoor! :)

Grond en lucht heerlijke combinatie!

Met hoeveel man stoken jullie ongeveer?

Door de hele dag door waren we met z'n drieën, maar er waren nog andere freaks die zo nu en dan ff langskwamen of waar wij langsgingen. :)

Ik zet hem wel online als .iso, dan kun je het compleet met menu's enzo zelf gewoon op een leeg dvd'tje branden. ;)

Maar ik denk ook dat ik hem op YouTube zet.

Back
Bovenaan