Smash Box 3 [ass]

Richardus

VWC lid
Artikelnummer: SB2003
Artikelnaam: Smash Box 3
Bruto Gewicht: 18000 gr.
Netto Kruitgewicht: 1926
Aantal Schoten: 100
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: 90 sec.
Stijghoogte: 25 m.
Richtprijs: €159

smash_box_3.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja en net als de andere boxen is dit weer een kwaliteitsbak van de bovenste plank. Goud dat je bijna kunt happen, gigantische klappen en effecten... Toppertje voor goudliefhebbers.

Ik ga er van uit dat ook deze box geschoten gaat worden op de gesloten demo binnenkort, dan zal hij ongetwijfeld gefilmd worden!

Wat een heerlijke box was dit, we hadden heel veel boxen maar dit was een van de weinige die me echt bij is gebleven. De effecten kwamen gewoon op je af, net of zat je in een sprookjesland..

Ook niet te vergelijken met de filmpjes die hier staan trouwens. In de straat was die echt vet!

Wat een heerlijke box was dit, we hadden heel veel boxen maar dit was een van de weinige die me echt bij is gebleven. De effecten kwamen gewoon op je af, net of zat je in een sprookjesland..

Ook niet te vergelijken met de filmpjes die hier staan trouwens. In de straat was die echt vet!
Had m ook 2x en kan t zeker bevestigen.Prachtbak!

Mijn eerste ervaring met Pangu Fireworks. Deze box was een feestje, vooral de rode blinkers vielen samen met de finalecake erg in de smaak.

Dit betreft overigens batch 2015

Klopt het dan dat 2015 versie meerdere crackling salvo's als finale heeft, en 2016 slechts eentje zoals op de demo?

Klopt het dan dat 2015 versie meerdere crackling salvo's als finale heeft, en 2016 slechts eentje zoals op de demo?

Nee sorry Richardus heb ik mis ik had 2016 dacht dat ik deze half 2016?besteld had maar is niet zo. Ergens heb ik t filmpje nog zal m proberen te plaatsen voor je dan kun je t zien. Was prachtig iig...

Laatst bewerkt:
Wat een prachtige combinatie is dit! Werkelijk de mooiste effecten gecombineerd in één product.

Back
Bovenaan