Slecht begin na een mooie oud en nieuw viering

Jeetje dat is inderdaad hevig schrikken. Wel fijn te horen dat je er snel bij was en er gelijk actie is ondernomen. Ik hoop dat je er lichamelijk goed van kan herstellen en je snel je leven weer op een fijne manier kan hervatten.
Zelf 2 hartingrepen verder en het doet toch wel
Iets met je, ook mentaal.
Sterkte!

Laatst bewerkt:
Sterkte man! Ken je niet maar heb je veel zien posten (ik post weinig tegenwoordig , maar lees wel veel).

Hopelijk een gezonder rest van 2026 dan het begin was!

Beterschap man, en gelijk heb je wat betreft de waarschuwing. Tijd nemen, opbouwen waar nodig en dubbel zo hard genieten.

Heb het van dichtbij in de familie ook meegemaakt, dus extra genieten van alles wat je dierbaar is!

Net in de sneeuw de Pig gestookt ( samen met de Merkur Cosmos ) . Een beetje om een goede afloop te vieren haha. Moet zeggen dat dat is gelukt, want het waren beide echt pareltjes. De Pig heeft mooie grote gouden effecten afwisselend met multi color boeketten en een vette burst. De Merkur blijft één van de betere 20 mm bakken die er bestaat.

Heel veel beterschap gewenst.

Ik kreeg de 1e s avonds alweer een reanimatiemelding hier in het dorp. Zulke dingen staan helaas nooit stil.

Heftig hoor! Ik ken je niet persoonlijk maar je bent een grote naam hier en mede Sweet Lake stoker dus gauw beter worden, ik ken de Driesprong niet ik m’n eentje leeg kopen eind van het jaar! :p

Damn Arjan. Wat een schok zal jij beleefd hebben man. Gelukkig gaat het nu weer een stuk beter. Mooi dat je er zo snel bij was en ik hoop dat alle handfuncties weer volledig herstellen!

Tof dat je net ff in de sneeuw gestookt hebt. Dat is een goed teken!

Damn Arjan. Wat een schok zal jij beleefd hebben man. Gelukkig gaat het nu weer een stuk beter. Mooi dat je er zo snel bij was en ik hoop dat alle handfuncties weer volledig herstellen!

Tof dat je net ff in de sneeuw gestookt hebt. Dat is een goed teken!
Ben niet de enige die deze avond stookt, hoor best veel de lucht in gaan haha.

Back
Bovenaan