Skyreaper *NIEUW 2025*

Zaterdag is op een besloten demo een heleboel van onzen nieuwe producten geschoten! In deze snelle telefoonvideo zie je de 6653 Skyreaper. Meer en betere beelden volgen snel!

100% Productie, zo uit de bunker naar Duitsland.

Ik denk dat deze video wel bewijst dat de Buskers lijn er een is om in de gaten te houden! Toffe mixbak met 25 en 30mm tubes, heerlijk opbouwend en unieke vernieuwende effecten! Toppertje hoor!
Ziet er goed uit hoor 😍

Deze is toch ook wel erg gaaf hoor. Heb nog niet echt een waaier in de collectie dus misschien dat ik deze nog ga toevoegen.
Fomo!!!

Zie dat deze morgen avond als goed is ook geschoten gaat worden op de Demo van Kuiper Koekange. Tussen een 30mm bak van Magnum en Riakeo, benieuwd hoe die presteert daar. Ik heb hem ook besteld en hoge verwachtingen van.

Alvast bedankt voor alle filmers die hem gaan filmen en hier posten :) Echt ongekend hoe sommige van ons hun best doen om alles perfect te filmen, externe microfoons te regelen etc. En dat allemaal om ons blij te maken!

Zie dat deze morgen avond als goed is ook geschoten gaat worden op de Demo van Kuiper Koekange. Tussen een 30mm bak van Magnum en Riakeo, benieuwd hoe die presteert daar. Ik heb hem ook besteld en hoge verwachtingen van.

Alvast bedankt voor alle filmers die hem gaan filmen en hier posten :) Echt ongekend hoe sommige van ons hun best doen om alles perfect te filmen, externe microfoons te regelen etc. En dat allemaal om ons blij te maken!
Daar ben ik ook heel erg benieuwd naar hoe het buskers label zich verhoudt tov de rest, en de kwaliteit vd bekende wolff labels

Geen video van, maar dit is wel een echte topper. Mooie afwisseling aan shapes en de effecten zijn goed. Gezien bij de demo van Kuiper.

Was dit die tweede? Die was nog wel aardig, al schoot ie te hoog en wat kleine spreiding. Maar ik vond beide Buskers eigenlijk ondermaats....bijna budgetbakjes...

Deze bak moet het inderdaad wel hebben van het (persoonlijk iets) geweldig uitgevoerde tempo+opbouw naar de finale. Burst en spreiding even daar gelaten, kan iets beter. Qua prijs/kwaliteit moet/kan je dit ook niet vergelijken met bijv. Een Riakeo bak van 2/300€, ander niveau. Al met al prima doos! Geen showstealer, maar een waardige sidekick zeker. Hier ook wel blije biem dat ik deze in de collectie heb ^.^

Tsja… ik vond dit op voorhand echt een schitterende bak. Maar bij het zien van bovenstaand filmpje weet ik het niet. Vind veel effecten gewoon net niet goed uitgevoerd. Oogt beetje rommelig. Heb er zelf 142,50 voor betaald. Dat is voor een bak als deze met veel variatie oké maar weet niet of ik hem op basis van bovenstaand filmpje had besteld.

We gaan het gewoon meemaken de 31e.

Back
Bovenaan