Silver Salute

DSC00298.jpg

in 1 woord een genot, had er 4 dit jaar en volgend jaar weer minimaal 4

hier een filmpje van mijn kant:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

met een buurman die hele tijd moet lachen om de harde knallen hehe

SUPERCAKE! Als afsluiting gebruikt dit jaar. Na alle bonfireworks potten was dit een hele goeie knallende afsluiting! grappig was dat iemand in de straat op exact hetzelfde moment deze cake ook afstak!

Ik had er 2 bemachtigd, en daar was ik zeer zeer blij mee :)
Supercake dit! Ging ook goed lang door.
Voor NL begrippen komen hier zeer goede klappers vanaf!
En zeker doorgelont is dit een perfecte afsluiter van een projectje.
Deze komt nu al met stip op 1 op mijn lijstje voor komend jaar.

Hier mijn straatfilmpje. Vond hem niet heel slecht! Niet zo goed als ik dacht maar toch is het nog een behoorlijke knalcake!

Als die volgend jaar nog zo mooi geprijsd is koop ik er 3!

Hier mijn straatfilmpje. Vond hem niet heel slecht! Niet zo goed als ik dacht maar toch is het nog een behoorlijke knalcake!

Als die volgend jaar nog zo mooi geprijsd is koop ik er 3!

:p wat verwacht je dan van een legale pot;) sorry maar deze knallen zijn niet te vergelijken met wat anders legaals

Lees net een opmerking van Dieter op FPM (dat weer online is, in vernieuwde vorm) dat hier volgend jaar een 100shots versie van komt...

Dat is wel vet.

Maar ...

Ze moeten hier een single shot van maken. Gewoon van zo'n losse tube, dat kan wel eens heel goed gaan verkopen.

Dit idee ga ik mailen naar Wolf.

Iemand trouwens opgevallen dat er 2 versies zijn ? 1 met alleen ti boektje en 1 met Ti boekketje en 3 kleine tails erin ? Of ligt dit aan mij ? Heb meerdere filmpjes vergeleken van mezelf en anderen en valt me wel op (voor knal maakt het overigens niks uit)

Iemand trouwens opgevallen dat er 2 versies zijn ? 1 met alleen ti boektje en 1 met Ti boekketje en 3 kleine tails erin ? Of ligt dit aan mij ? Heb meerdere filmpjes vergeleken van mezelf en anderen en valt me wel op (voor knal maakt het overigens niks uit)

dat klopt ja die van mij had ook effect maar vond het juist wel mooi :wink:

Heeft dit niet te maken met de lading die rond kerst pas in Nederland kwam?

Ik had dit jaar twee stuks kunnen bemachtigen ondanks dat hij uitverkocht zou zijn. Maar ik begrijp ook heel goed waarom deze cake niet meer leverbaar kon zijn. Één van de beste knalcakes die in Nederland te koop is. Ik had er een aantal van zijn soort (Nitrate Cake, Big MC Thunder, Thunderation, MC Thunder) maar deze Silver Salute knalde er bovenuit. Vooral in de salvos klinkt het nog even wat beter dan als ze enkel geschoten worden.

Ik hoop dat ze bij Wolff Vuurwerk de kwaliteit van de Silver Salute kunnen behouden in de nieuwe lading voor de aanstaande jaarwisseling zodat we weer fijn verder kunnen knallen.

En een nieuwe cake in dezelfde catagorie zou ook geweldig zijn. Rond de 50 schoten? Dan zouden dezelfde knallen nog geproduceerd kunenn worden omdat er volgens mij nu 10 gram PTS per schot gebruikt word?

Back
Bovenaan