Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
bij vuurwerkperdoos.nl voor 84 euro per 6 ! Zie alleen meerdere filmpjes op internet waar ze niet altijd het zelfde zijn ? Als hij zoals hier boven is zit ik er aan te denken om een karton te bestellen.
Pff, als ik het kon halen zou ik het meteen doen. Paar keer gezien op showtjes hier in de stad paar jaar terug en ik vind het een ultiem fluitbakkie; hard, lang, mooie zilverstaarten en sublieme opbouw. Ken nauwelijks een betere, zeker niet in de goedkopere klasses (hoewel deze wel duur was altijd). Dit dingen zouden ze opnieuw op de markt moeten brengen
Als je deze voor een leuke prijs kan vinden, zoals op Kartonvoordeel o.i.d., zou ik hem meteen meenemen. Dit is namelijk een heerlijke cake, lekkere schelle fluiters
ja staat ook op mijn lijstje.
Wordt gebruikt voor de finale.
Eerst 6 van deze rakkers gevolgd door 8x Secret Salute.
Even voor de zekerheid aan Lars vragen of het allemaal in de auto past,
Zo ja dan is dat mijn finale.
Iemand die kan vertellen hoeveel er op bovenstaande filmpje geschoten worden ? Ik zit nog verdomd veel in twijfel, morgen laatste kans om ze te bestellen.
Zo toch maar besteld Mijn vriendin vond vorig jaar de Falcon echt super, en zoiets moest ik dit jaar ook maar kopen. Aangezien ik de Falcon veels te duur vindt lijkt me dit een leuke vervanger. Zal hem per 4 gaan schieten (2x2).
Dit was voor mij een van de beste cakes van dit jaar. De fluiters zijn niet extreem hard zoals bij bijvoorbeeld de Falcon maar door het (perfecte!) tempo is dit de lawaaigste fluitbak die ik ooit gehoord heb.
Erg jammer dat ze wel nooit meer verkocht zullen worden, heb er gelukkig nog eentje over voor volgend jaar.