[Shows] Rhein in Flammen Bonn 04-05-2019

YorickT

VWC lid
Stad/dorp: Bonn
Datum: 04-05-2019
Tijdstip: 23:25
Schietbedrijf: ?
Max. kaliber: Professioneel (??inch)
Bijzonderheden: ...

klik

Laatst bewerkt:
Is aangepast hoor :p
Is de show nog een beetje de moeite waard? Al een aantal jaar niet geweest namelijk.

Wat een prachtige show joh! Er zitten een aantal bijzondere producten tussen die je niet zo vaak ziet, zoals Girandolas. Ook perfect op de muziek geschoten, al is dat niet echt mijn ding.

Is aangepast hoor :p
Is de show nog een beetje de moeite waard? Al een aantal jaar niet geweest namelijk.

Thanks!

Ik ben er ook al jaren niet meer geweest, maar het 2018 filmpje in de OP heeft mij wel overtuigd om waarschijnlijk zaterdag die kant op te gaan.

Hoop dat ze dan dit jaar weer zo'n cikel in een kraan hebben hangen met die mines en singleshots (geen idee hoe dat heet) dat heb ik helaas nog nooit live mogen aanschouwen.

Thanks!

Ik ben er ook al jaren niet meer geweest, maar het 2018 filmpje in de OP heeft mij wel overtuigd om waarschijnlijk zaterdag die kant op te gaan.

Hoop dat ze dan dit jaar weer zo'n cikel in een kraan hebben hangen met die mines en singleshots (geen idee hoe dat heet) dat heb ik helaas nog nooit live mogen aanschouwen.

Gewoon een 360 rad met single shots :p

Helaas gisteren niet aanwezig geweest ivm de weersvoorspellingen.

Kwam wel online het een en ander tegen

Een klein deel van de show. Ziet er weer uit als een prima show. Mooie producten en een lekker tempo.

Zijn er nog vwc'ers aanwezig geweest? ben benieuwd naar jullie ervaring gisteren.

Vanavond Rhein in flammen - Koblenz. Iemand nog tips voor een plek met goed zicht op het vuurwerk?

(van deze was nog geen topic dus vraag het even hier)

Back
Bovenaan