Showbox 1

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Showbox 1
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 100
Effectomschrijving: 4 cakes 1 doos = Bruut Vuurwerk
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €125,00

O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

8504_-_geisha_-_showbox1_-_vuurwerkmania_3.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja zeker een mooie box.Vooral cake 3-4. Ben benieuwd hoeveel gram kruit deze box bevat. Dat staat niet vermeld op hun website.

vuurwerkmania.nl bekijk het product en bestel hem. Je kan vervolgens zien waar die verkrijgbaar is!

Het word een gok,maar dan nog.Als hij wat tegenvalt,heb je voor 50 euro nog steeds meer dan een kilo kruit. En gezien de producten van Zenzuur, afgelopen jaar. Maken ze mooie producten voor leuke prijzen. Wij hebben er iniedergeval 2 besteld en wachten geduldig af tot de Nederlandse filmpjes er zijn.

Ik heb hem ook op de lijst gezet. Effecten zien er een goed uit en voor 50 euro heb je inderdaad een hele hoop schoten.

Met 12,50 per cake, 50 cent per schot, kan het niet gaan tegenvallen. Als de effecten klein uitvallen kan je altijd nog per 2 tegelijk schieten!

Helaas is hij niet in mijn buurt verkrijgbaar. (Of gelukkig niet want mijn budget is al op, haha)

De dealer waar ik hem wil halen zit nog dicht, en ik kan hem dus nog niet bestellen. Hoop dat ze er wat op voorrraad hebben ;)

Heb inmiddels gekeken op de site van vuurwerkmania en vooralsnog is deze box niet bij Huisman te bestellen via deze site. Huisman verkoopt verder wel Geisha producten.

Mooi doosje! Zat zelf eerst te denken aan een 150 shot van katan, maar deze Geisha box is ook zeker het overwegen waard voor de prijs van 50 euro.

Ga deze ook maar op de gok bestellen.
Voor 12,50 per cake wil ik dat risico wel lopen ;)
Plak er nog een knalblokje achter en je hebt een lekker showdoosje voor een mooie prijs.

Kan er niet iemand hier van de winkels navraag doen over de kruitinhoud?

Zullen maar 4 soort van heavy 3 cakes zijn... :p

Ik wou net zeggen: 125 euro is net aan de grote kant maar voor 90/100 wel het overwegen waard.
Maar 50...

50 euro... Dat is niks voor dit vuurwerk!!! Zeker gezien de kwaliteit van de ZEN-Boxen.

Vraag: Als je kijkt bij dealers en er is een dealer in je woonplaats, sleceteer je de dealer, staat er: binnenkort online.

Als je dit artikel besteld kan je dan ook een verkoop punt selecteren?

Back
Bovenaan