Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben hier aanwezig! Paar jaar geleden hier geweest en ik vind dit 1 van de beste shows die er in Nederland geschoten wordt. Er wordt veel gebruik gemaakt van singleshots, lekker veel salutes en op 1 of andere manier vind ik er een Spaans tintje achter zitten.
Show van vorig jaar;
Mocht ik hier heen gaan, waar kun je het beste gaan staan ?
Mocht ik hier heen gaan, waar kun je het beste gaan staan ?
Hier ook altijd aan de Lent kant, sta je er recht voor en best dichtbij!
![]()
Parkeren kan het beste aan de oostkant van de N325. Aan de westkant is de parkeerruimte zeer beperkt.
Dan lopen naar het zuiden, rode stippellijn. Bij het Lindenpad staan enkele appartementencomplexen en een kroeg. Maar daarvoor, tegen de uiterwaarden aan, is er prima zicht. De uiterwaarden zelf zijn tegenwoordig verboden terrein voor toeschouwers. Het meeste vuurwerk ligt op het ponton, bijna recht tegenover de toeschouwers vanaf Lent. Maar er staat meestal ook vuurwerk opgesteld op het strandje aan de kant van Lent.
Nu ik dit uitgelegd heb... Mocht je zondag nog een plekje in de auto over hebben, dan houd ik me aanbevolen!![]()
![]()
Parkeren kan het beste aan de oostkant van de N325. Aan de westkant is de parkeerruimte zeer beperkt.
Dan lopen naar het zuiden, rode stippellijn. Bij het Lindenpad staan enkele appartementencomplexen en een kroeg. Maar daarvoor, tegen de uiterwaarden aan, is er prima zicht. De uiterwaarden zelf zijn tegenwoordig verboden terrein voor toeschouwers. Het meeste vuurwerk ligt op het ponton, bijna recht tegenover de toeschouwers vanaf Lent. Maar er staat meestal ook vuurwerk opgesteld op het strandje aan de kant van Lent.
Nu ik dit uitgelegd heb... Mocht je zondag nog een plekje in de auto over hebben, dan houd ik me aanbevolen!![]()
![]()
hou rekening met kerstmuziek in deze tijd van het jaar
![]()
Wat is het dan lekker als je alleen kan rijden.
Een ouwe Thunderdome cd in de autoradio en gaan met die fietstas.