Show je kerstboom

Hier een foto van mijn kerstboom.
Heb alleen wel gefocust op het belangrijkere gedeelte van de boom dus de rest moeten jullie er maar zelf bij verzinnen! :p

image

De kerstman heeft wat leuke kadootjes gebracht, zie ik. :) Ik zal ook welleens een foto plaatsen als onze kerstboom staat, over een maand of wat.

De eerste is een feit! Bij de buren!

393199_247053622019539_100001447100995_700604_576753453_n.

Sow dies echt vroeg :P

Bij ons komt ie meestal op/na 6 december.
Na sinterklaas dus, ook al vieren we dat helemaal niet meer :p

Ik zit thuis op de bank. En ik kijk na buiten omhoog naar een flat een stukje verderop.
Zie ik binnen een kerstboom staan met lichtjes erin.
Nu hebben ze de lichten uit en de kerstboom verlichting aan maar eens een foto maken!

Ik zit thuis op de bank. En ik kijk na buiten omhoog naar een flat een stukje verderop.
Zie ik binnen een kerstboom staan met lichtjes erin.
Nu hebben ze de lichten uit en de kerstboom verlichting aan maar eens een foto maken!

Vroeg! Ben benieuwd! :D

Nou voor ons is het sinterklaas gebeuren voorbij, dus daarom mag het nu wel van me :)
Leuk detail; Dit is de eerste keer dat ik er één neerzet in mijn nieuwe huisje :D

260u6q1.jpg

Hier is hij vandaag ook neer geplempt, nog nooit zo vroeg in december een boom gezet.
Sinterklaas gebeuren is voorbij op naar de kerst, en we hadden vandaag tijd dus zijn we de zolder op geklommen..

Gisteren Sinterklaas gevierd en dacht toen ik deze avond thuis kwam, ach ja waarom niet.
Mijn kerstboom maar eens neergezet.
Een echte neppert, bevat meer kunststof dan Cher.

DSC_5239.jpg

DSC_5240.jpg

Tijdsklokje zit er op, morgenaovnd ga ik hem verder versieren.
Ik ga nu pitten, want om 4:30 uur gaat die fijne wekker weer.

(Wat ik van de Sint heb gekregen, 366 wekkers voor volgend jaar.
Kan ik ze weer fijn tegen de muur smijten....:wink:)

Ik zal ff foto maken nu dan, miss komt ie er morgen op :p
Hij is wel zilver :) met roze :(
Tja, we hadden hem versierd, was blijkbaar niet mooi, ons mam en me zus nieuwe spullen halen, en tja we kregen uiteraard roze :/

Back
Bovenaan