Ik was er gisteren ook bij met wat vrienden. Gezellige avond gehad! Top sfeer op die kermis, lekker eten, koud bier, en fraai vuurwerk. Ik heb een toffe show gezien, maar het gaf mij niet echt het wauw-gevoel. Ik stond aan de kant van de kermis, tussen de meute. Maar die muziek was nauwelijks te horen. Mag geen pyromusical heten, wat mij betreft. De show duurt 27,5 minuut, want ontzettend lang is. Té lang dus. Het tempo was er volledig uitgehaald. Steeds waren er pauzes van 5 seconden, en daarna alleen tien seconden lang wat tails. Gewoon te sloom. Ik genoot vooral van de Italiaanse shells, de waterval aan de
Ik was er gisteren ook bij met wat vrienden. Gezellige avond gehad! Top sfeer op die kermis, lekker eten, koud bier, en fraai vuurwerk. Ik heb een toffe show gezien, maar het gaf mij niet echt het wauw-gevoel. Ik stond aan de kant van de kermis, tussen de meute. Maar die muziek was nauwelijks te horen. Mag geen pyromusical heten, wat mij betreft. De show duurt 27,5 minuut, want ontzettend lang is. Té lang dus. Het tempo was er volledig uitgehaald. Steeds waren er pauzes van 5 seconden, en daarna alleen tien seconden lang wat tails. Gewoon te sloom. Ik genoot vooral van de Italiaanse shells, de waterval aan de brug (Wow! Die was tof!), en de gezelligheid.
Eens, beter schrappen die zooi en gewoon een vet een mooie show met wat meer pit maken.