[Show] Deventer Zomerkermis - 7 juni 2024

Gaat echt lastig worden mensen. Alles wordt afgezet aan de kant van de worp. de plekken waar je eventueel kan staan heb je 0,0 zicht of schuin, bomen enz enz Ik denk dat ik de stad kant kies. Had ook liever laag water gehad en weer bij meadow maar het is niet anders.

Toegevoegd na de show
De Worp omgeving
Brug afgezet, hoge worp dijk groot gedeelte afgezet, bolwerksweg afgezet twelloseweg stond je tegen de zijkant aan te kiijken.
Gelukkig kregen we toestemming om op de laatste 50 meter van de dijk te staan.
Was ook het enige hoekje waar je het schietveld wel schuin, maar wel goed kon zien.
En uiteraard vanaf de stad.
Dus was alsnog de moeite waard op 1 spot.

Laatst bewerkt:
Van de week te horen gekregen dat het nog spannend was of de show door kon gaan door het hoge water en uiteindelijk heeft DFP gelukkig een andere locatie kunnen regelen. Nadeel voor de liefhebbers was alleen dat je de goede staanplaats kwijt was tegenover de show, vooral omdat je van te voren hoorde dat het 1 en ander bij de show afgesloten ging worden en aan de overkant staan was mij als liefhebber écht te gek voor het kaliber. In de hoop dat je daar wel op enige afstand ergens kon staan, was helaas niet realistisch omdat er dus een dijk was aan de voorkant van de shapes en aan de zijkant miste je natuurlijk alle shapes. Gelukkig met toestemming van BOA's nog een klein stukje op de dijk kunnen staan dat scheelde al iets. Dit jaar dus helaas op een grotere afstand tot de show maar eenmaal zo. Hele dikke show weer gezien, de afstand tot de show werd heel goed gered door de kwaliteit shells die werden gebruikt, de singleshots, singlerows , 2" blokjes en de herkenbare Cairo Crackling en Kingstown Hangover ( die blijven echt een snoeiharde burst hebben ).

Geweldig in soort van thema's geschoten en goed gebruik gemaakt van shapes. Dit is helaas een flinke rit, op de terugweg ook moeten omrijden door wegafsluitingen maar toch met een voldaan gevoel weer naar huis gegaan dus dat is een goed teken tegenover DFP. Leuk om nog wat liefhebbers kort gesproken te hebben zoals Darksoul, Herdersvriend en nog iemand waarvan ik de nickname niet weet haha ( simmien geloof ik hoorde ik later ).

Volgend jaar gewoon weer op de oude locatie neem ik aan en dan is de beleving weer nog beter.

MasterBsc klopt ik stond daar ook! waren dat Kingstown hangovers in de finale dus? Heel dik, had die al op verlanglijst, hoop ik dan nog voor een mooie prijs ergens te kunnen scoren dit jaar prachtige box, ongekend.

Als liefhebber hoop ik altijd een plek te vinden waarbij de afstand niet al te groot is tot de show. Geeft iets extra's in de beleving. Gelet op de verplaatsing van het schietlocatie had ik hele lage verwachtingen. Maar vanaf een hele mooie plek enorm genoten van deze show. DFP weet toch iedere keer weer hele leuke producten in de show's te verwerken tot goed uitgevoerde thema's. Ik vind het altijd heerlijk als er wordt gestepped in een show en dat werd volop gedaan in deze show. Verder nog hele toffe single shots met een enorme mine en zeer goede horsetails (voor het kaliber).
Dus... ben blij dat ik de rit heb gemaakt. Hierbij mijn beelden.

Jullie stonden er nog dicht bij.
Begin van de avond vroeg ik aan de verkeersregelaar of ik op de dijkje mocht staan op de hoek, dat mocht toen niet.
Ben vervolgens over de brug naar de kade gelopen.
Ook word het eens tijd voor een richt microfoon, links van me stond een praatgrage dame.

Hierbij wat foto's.
Video zit in de edit.​

1.jpg 2.jpg 1.jpg 1.jpg 2.jpg 1.jpg 8.jpg 9.jpg 10.jpg 10.jpg 8.jpg

Klopt wat je zegt Vuurwerk Express, was er zelf op tijd & heb ook geïnformeerd, was niet mogelijk, later geprobeerd en weggestuurd & ik gok rond kwartier voor tijd werd er toch een stukje vrijgegeven om te staan, mooie foto's!

Ik was hier vrijdag ook langs gegaan. Altijd een stukkie rijden, maar altijd de moeite waard! Voor dit soort showtjes zit ik graag een tijd in de auto. Prachtige producten gezien en heerlijk thematisch geschoten door DFP. De nieuwe locatie was even wennen, maar onvermijdelijk aangezien het complete eiland onder water stond.

Deze vuurwerkshow staat in de top 6 beste Nederlandse vuurwerkshows van 2024!
De Vuurwerkcrew leden hebben gestemd en deze show is als een van de mooiste, beste en/of meest indrukwekkende show van 2024 bestempeld.

Vond jij deze het mooist van de 6? Stem dan door mij een PM te sturen. Stemmen is lief en zo gedaan!
Lees hier welke andere shows genoemd zijn.

Back
Bovenaan