[Show] Aalsmeer Vuur en licht op het water - Zaterdag 4 september 2021

Ik twijfel nog om vanavond die kant op te gaan. Ben er nog nooit geweest. Heb vernomen dat parkeren daar nog weleens een dingetje kan zijn, zeker ook met die straten/wegen die zijn afgesloten. Iemand tips over waar je het beste kan parkeren?

Ik twijfel nog om vanavond die kant op te gaan. Ben er nog nooit geweest. Heb vernomen dat parkeren daar nog weleens een dingetje kan zijn, zeker ook met die straten/wegen die zijn afgesloten. Iemand tips over waar je het beste kan parkeren?
gewoon gaan chef ! knalluh

Gaat iemand live vanavond?

Stream van mijn broertje. Geen idee nog waar we vanavond gaan staan, is altijd even kijken daar waar plek is.

Edit: link weggehaald. Streaming ging niet goed doordat er weinig tot geen bandbreedte was. Te veel mensen op dezelfde antenne, helaas.

Laatst bewerkt:
Hebben mensen tips wat de beste plekken zijn om te staan?

Ik ben er nooit geweest, maar ik zag een kaartje waar het vuurwerk wordt ontstoken en als je dan op google maps kijkt dan kom je uit op de boulevard en surfeiland. Voor de rest ga je er steeds verder van af staan. En vanuit een andere kant kan niet want het wordt ontstoken vanaf een heel groot meer. Dus je ontkomt er niet aan om tussen de mensen massa te staan.

Parkeren raden ze op 3 openbare plekken aan zodat mensen niet hun auto maar overal neergooien, maar die zijn geheid vol als we daar aankomen. De wijken rond de show zijn dit jaar ook grotendeels afgesloten las ik. Dus beste is denk ergens in een wijk een stuk verder van het centrum af en dan gewoon lopen. Sommige parkeergarages/parkeerplaatsen van het centrum af zijn bedoelt voor mensen die met het vliegtuig gaan ( met een shuttleservice naar Schiphol, daar ligt Aalsmeer letterlijk naast ). Je kan daar natuurlijk parkeren maar dat kost dan weer aardig wat.

Parkeren is altijd al chaos geweest, dit jaar zijn er geen podia en dergelijke dus mensen komen echt voor het vuurwerk. Denk dat het wel mee gaat vallen.

Redelijke show, helaas hoop van een kleiner kaliber. Denk dat het eens tijd wordt voor een andere schieter. Vuurwerkpunt kwam nog even voorbij maar deed helaas geen oude tijden herleven.

Redelijke show, helaas hoop van een kleiner kaliber. Denk dat het eens tijd wordt voor een andere schieter. Vuurwerkpunt kwam nog even voorbij maar deed helaas geen oude tijden herleven.
Ik heb toch best genoten, vooral omdat het een van de weinige dingen is wat doorgaat! Show afgestemd op muziek was ook best leuk!

Mooie show gezien. Heb niks van de muziek gehoord maar het vuurwerk was mooi en de weersomstandigheden perfect waardoor het allemaal goed bleef hangen zoals het goud. Bedankt Dream Fireworks!

Zoals gezegd qua vuurwerk een prima show van Dream Fireworks. Wat wel jammer was dat het geluid van de pyromusical eigenlijk niet te horen was en bij een pyromusical is dit toch wel een belangrijk onderdeel. Volgens mij stonden er op 3 locaties speakers en ondanks dat ik centraal stond was hier niets van te horen. In de stille gedeelte van de show hoorde je wel dat het geluid wat te horen was van de verschillende locaties ook niet synchroon liep misschien ook een puntje van aandacht. Maar eindelijk weer een vuurwerk show en dat is ook wel wat waard!

Ik heb geen negatief iets over de show te zeggen. Ik vond het echt een top show wat ver boven het gemiddelde niveau in Nederland uit stak. Veel kwaliteit ( Europese ) producten gezien, salutes die goed hard gingen. Zelfs op bepaalde momenten een Castillo effect van meerdere lagen vuurwerk. Veel shells vielen ook echt enorm uit, dacht soms even naar 8" te kijken. Girandolas zijn ook vrii uniek in Nederland, dat is ook weer verfrissend om te zien. Ja enige wat ik minder vind is de grote afstand maar daar kan Dream Fireworks uiteraard niks aan doen. Dat is in Nederland gewoon dramatisch streng. Ik heb ieder geval genoten en dit is een show waar ik jaarlijks bij ga zijn.

240937159_4345878978821643_482486779927481134_n.jpg

241547520_4345879162154958_7641191296760831644_n.jpg

241302173_4345879368821604_5193425071383635598_n.jpg

Back
Bovenaan