Shock

Ik had hier ook 3 pakjes van en vond ze niet al te best :sad:
Sommigen knalden veel te laag en de knal was ook niet bepaald goed te noemen.
De minste single shots die ik ooit gehad heb en ik zal ze dan ook niet meer aanschaffen.

Ik vond ze wel goed maarbij 1 0p de3 knalde hij in de motier zelf :bonk:
Gaf wel een hardere knal maar als ik een knal wilde stak ik wel knal vuurwerk aan :rolleyes:.Dus ik koop denk ik dit jaar andere
weet alleen nog niet welke maar dan heb ik ook weer iets te doen :)

Wij hebben ook elk jaar een paar pakjes, vind ze niet echt tegenvallen, alleen is de prijs afgelopen jaar toch wel flink gestegen!

Gr Tijn

had afgelopen oud en nieuw 3 pakjes net als al die jaren daarvoor en ze zijn bij mij altijd met boeket geweest ik vind ze zeker hard en goed knallen met goed boeket zeker niks mis mee dit jaar worden het wel wat meer pakjes maar ik heb altijd ook nog andere single shots mortieren van andere merken die soms wel iets beter zijn.

vroeger waren het goede shocks ze hadden een harde knal en een leuk boeketje. maar dit jaar knalde bij mij maar ook bij mn vrienden de helft van onze shocks niet eens! en als ze knalde kwam er een zielig boeketje (meestal) zonder kleur uit...

1-1169a.jpg

Vernieuwd jasje?

Ik vond de shock dit jaar zeer goed. in tegenstelling tot de laatste jaren (waarin er een kogeltje vanaf kwam) kwam er nu een mooie boeket van rode en groene parels vanaf! een hele verbetering en weer zeker de moeite waard!

de 2010 versie ging harder dan de 2011 versie bij mij:p
alleen die nieuwe pakjes zien er wel heel raar uit. ik kon de bovenkant niet eens vinden weet nu nogsteeds niet wat de bovenkant is. maar toch blijven het leuke dingetjes voor overdag

Back
Bovenaan