Shining Paradise *NIEUW 2025*

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 0203
Artikelnaam: Shining Paradise
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 24 gram
Aantal Schoten: ... schoten
Effectomschrijving: Dit wiel spint als een malle en spuwt een regen van vonken!
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: 18/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 17,50
Winkelprijs: € 15,00
Onlineprijs: € 12,50
0203-Shining-Paradise-Happy-China-Broekhoff-Vuurwerk (2).png

O.a. te koop bij: Magnum Vuurwerk

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Kudos voor het nog op de markt brengen van een draaizon, en dan niet afhangt van de klusvaardigheid van de consument :thumbup: alsnog wel op een verhoging te zetten. De kosten zitten hier absoluut in constructie en volume. Ik had dan liever een zilver effect gezien, die had meer indruk gemaakt en aanschaf, als gimmick/novelty, wel gerechtvaardigd. Zo met dit (goedkope) donker goud, en marginale hoeveelheid kruit, laat ik hem helaas toch staan.

knetterlint eraan en gaan......

Ik vind het positief mis dit soort dingen in de markt, van mij mag die nog wat groter maar.....

Zou ook leuk zijn als de watervallen terugkomen, al weet ik niet of die ook ooit echt legaal in NL waren.

Mja, na het exploderen van de chaff container kun je dat wel op je buik schrijven...
Maar wat kunnen we niet op onze buikschrijven.

Die van mij is overigens groot genoeg past echt een hoop op denk ik.

Overigens in China is enkele jaren geleden een complete woonwijk van de aarde geveegd door die leuke tablets van samsung met lion batterijen die komen ook nog steeds per container. 🤣

• Like
Waarderingen: GMP
Maar wat kunnen we niet op onze buikschrijven.

Die van mij is overigens groot genoeg past echt een hoop op denk ik.

Overigens in China is enkele jaren geleden een complete woonwijk van de aarde geveegd door die leuke tablets van samsung met lion batterijen die komen ook nog steeds per container. 🤣
Kunstmest wordt na beirut ook nog gewoon gebruikt

Back
Bovenaan