Shaft

Gezien de simpliciteit van dit effect, vind ik een prijs van 3,95 meer op zijn plaats.

Persoonlijk denk ik ook dat dit product met een andere constructie meer waarde voor de consument heeft, dan dat het in deze vorm doet. De ronde vorm laat onnodig veel ruimte vallen in het midden en draagt bij aan het formaat van dit product. Je betaalt eigenlijk voor de vorm, niet meer dan dat.

Maak er een compacte 25 of 36 schots versie van en de prijs van 12,95 is meer gerechtvaardigd plus dat je product écht voor consumenten een meerwaarde heeft.

Denk eerder dat je de hoofdprijs betaald omdat het zogenaamd een speciaal effect is.:)

In de finale werden er een paar tegelijk geschoten en dat was heel leuk. Het is verrassend, anders dan mensen gewend zijn en dat hoorde je dan ook aan de reacties. Je krijgt een beetje dezelfde reacties als bij de Wasp "hè wat is dat, wat leuk, hahaha".

Altijd goud of een peonie krijg je soms ook een punthoofd van.

Dit was een heel leuk bakje. Vorig jaar was ook de Moving Stars van full loaded al op de markt. Deze is erg duur en de effecten er tussen zijn redelijk.

Maar deze heeft enkel de moving stars, erg leuk en uniek effect. Een leuke korting en dan een aantal van deze dingen te gelijk is super.

De sterren zijn ook nog eens super fel! Zeker een aanrader.

Zelf vond ik deze cake erg goed uit de verf komen gisterenavond. Bij mij komt ie zeker in mijn collectie. Heerlijk effect die go-getters. Vorig jaar had ik de moving stars gehaald om de go-getters, dus de Shaft is voor mij qua prijs helemaal top.

Als ik al reacties lees van: lijkt op een romeinse kaars, vraag ik me eigen af of je het wel helemaal begrijpt?
3.95 meer op zijn plaats....tsja wat moet ik daar nou van zeggen.
Laat die cake dan lekker staan en ga dan maar met 10 shots romeinse kaarsen spelen.
Ik zou zeggen...verdiep je eens hoe zo'n go getter gemaakt/werkt in plaats van zulke opmerkingen te plaatsen van een 10 jarige.

Als ik al reacties lees van: lijkt op een romeinse kaars, vraag ik me eigen af of je het wel helemaal begrijpt?
Laat die cake dan lekker staan en ga dan maar met 10 shots romeinse kaarsen spelen.
Ik zou zeggen...verdiep je eens hoe zo'n go getter gemaakt/werkt in plaats van zulke opmerkingen te plaatsen van een 10 jarige.

Met 3,95 refereer je overduidelijk aan mijn opmerking. Dan wil ik graag mij opmerking even toelichten.

Nee, ik vergelijk het go getter effect niet met een romeinse kaars, omdat ik heel goed weet dat het effect complexer is dan dat. Toch zou ik er persoonlijk 3,95 voor geven. Meer is het mij gewoon niet waard. Dat komt doordat het effect mij gewoon niet kan bekoren. Over smaak valt nog steeds niet te twisten, tenzij je niet meegaat in de dwingende karakter van de massa en je dus een afwijkende mening hebt. Klaarblijkelijk moet iedereen tegenwoordig hetzelfde maar mooi vinden.

Ik heb nog niemand gehoord over het prachtige geluid van de go-getters, alleen al dat vind ik fantastisch, los gezien van de kleuren, wegvliegen, etc. toppertje.

Totaal niet vergelijkbaar met een romeinse kaars en de prijs is juist klasse.

En inderdaad niet iedereen kan van het zelfde vuurwerk houden.

Ik vind het echt een topper! Alleen denk ik wel dat je er minimaal 2 of 3 tegelijk moet afsteken voor het mooiste effect.
Ik wil hem op een demo nog wel live zien, maar ik zie hem wel op mijn lijst komen.

ik weet niet waaraan je refereert met het woord 'het' in de zin 'of je het wel helemaal begrijpt', maar wat zou ik dan moeten begrijpen (niet dat ik iets wil begrijpen, anders had ik wel een vraag gesteld)? Dat dit effect complex is om te maken, en daardoor duur en niet simpelweg een rom.kaars effect? Aangezien ik zeg dat het effect voor mij nieuw is, weet ik inderdaad niet of het effect duur is, maar moet je dat tegenwoordig allemaal eerst opzoeken voordat je een opmerking mag plaatsen? Het boeit me geen ene fluit hoe dat effect wordt gemaakt, het gaat mij er alleen maar om hoe het effect er op 31 dec. uit ziet in de straat. Dat zal vast wel apart zijn, maar voor mij blijft het niet veel meer dan een opgepompte rom.kaars. Wat een 10jarige met zo'n opmerking te maken heeft is me al helemaal vreemd.

En jouw zin 'laat die cake dan lekker... kaarsen spelen' komt bij mij een beetje over als 'geef geen commentaar, zoek dan maar iets anders, want hier mag je alleen maar positief zijn over het product'. Lijkt me niet het idee van een vuurwerkforum!

Ik heb nog niemand gehoord over het prachtige geluid van de go-getters, alleen al dat vind ik fantastisch, los gezien van de kleuren, wegvliegen, etc. toppertje.

Totaal niet vergelijkbaar met een romeinse kaars en de prijs is juist klasse.

En inderdaad niet iedereen kan van het zelfde vuurwerk houden.

Daar zeg je iets interessants Johan. Bedenk mij ineens dit:
Go getter + hummer = Monsterking.
:wink:

Klopt lijkt er wel op alleen hummers worden wel anders gemaakt dan Go-Getter.:)

Humming fireworks consist of a thick walled tube filled with powder and capped off at either ends with clay. A small hole is drilled in the side at such an angle that when the composition is ignited, the thrust spins the device around rapidly on its axis. During each revolution, there is a brief period of time when the thrust hole (the source of sound) is pointed towards the observer. The rapid increase/decrease of sound pitch created by the spinning tube results in a continuous noise that we perceive as humming. Hummers can be placed in shells, or used by themselves (such as Ground Bloom Flowers).

21b56q1.gif
2qsz153.gif

Beetje offtopic maar goed toch wel leuk om te weten lijkt me.:p

Wat een geweldig mooi cake zeg, genieten dit.
Dit zie ik wel voor me in de straat, even een rust momentje in de show maar ook in de avond is dit een geweldig product om te stoken.
Hulde aan Wolff.

Gruwlijk effect hoor, deze moet ik zeker hebben!
Als je het geluid wat harder zet, hoor je ook dat dit niet een standaard romeinse kaars effect is.
Prima cake om in de show te verwerken, ergens voor of na de crossette cake's

naar mijn idee was di efect beter uit de verf gekomen als het in salvo s geschoten werd .
deze cake schiet vrij traag waar door het effect erg saai wordt .
of ik hem het geld waard vind is voor mij een moeilijke vraag .
maar als een beetje handig bent denk ik dat je er wel wat leuk van maken kunt .

Back
Bovenaan