Serious Request

Ik heb er niet veel mee, eigenlijk vind ik dat ze beter een serious request kunnen houden voor de mensen die het helemaal niet breed hebben in Nederland zelf!, voor de gezinnen die rondkomen van het voedsel van de voedselbank, zet die een keer in het zonnetje door het voor hun te doen! Geef die ook een kerst zoals kerst hoort.. Maar ik vind het wel goed van ze maar ik vind ik mijn optie beter..

Ja of iets voor onderzoek in ****** ofzo. En dan ook echt het geld goed besteden ipv zoals pink ribbon dat doet.

Als nou iedereen hier die meer dan €500 de lucht in kan knallen, 10% van dat geld eens aan Serious Request geeft, onder naam van Vuurwerkcrew.nl. Dat zou een betere daad zijn dan 't vele geld zomaar weg te knallen en goede reclame voor vuurwerk én VWC.

:D

Als nou iedereen hier die meer dan €500 de lucht in kan knallen, 10% van dat geld eens aan Serious Request geeft, onder naam van Vuurwerkcrew.nl. Dat zou een betere daad zijn dan 't vele geld zomaar weg te knallen en goede reclame voor vuurwerk én VWC.

:D

Richardus, zelf doe ik niet mee aan dit soort actie's omdat ik niet weet hoeveel van die euro's ook aan het daadwerkelijke doel besteed wordt. Veel te veel blijft in nederland kleven door "management en administratie".

Wat mij betreft een geweldige actie als we nu allemaal 1euro doneren dan heb je aan het einde 16,7miljoen euro, waarom doen we dat niet? Maar iedereen moet het natuurlijk voor zich zelf weten, maar ik vind dat het goed is om wat aan het goede doel te geven

En dan liever aan Serious Request dan de gemiddelde andere actie. Bij Serious Request zie je in ieder geval dat ze daadwerkelijk de slachtoffers bezoeken. Ook wordt er moeite gedaan door de DJ's die een week lang zonder eten in het glazen huis zitten. Daar heb ik toch wel respect voor en dat is voor mij al een reden om aan te nemen dat het geld niet snel achterover gedrukt zal worden.

Richardus, zelf doe ik niet mee aan dit soort actie's omdat ik niet weet hoeveel van die euro's ook aan het daadwerkelijke doel besteed wordt. Veel te veel blijft in nederland kleven door "management en administratie".

Of ergens anders op bezuinigen, vuurwerk is overal al de dupe van!
Bijvoorbeeld minder aan drank of sigaretten uitgeven.

Toenstraks nog 4 SMS'jes gestuurd! 2 ervan gezien toen moest ik de TV uitzetten. 1 was vuurwerkgerelateerd en er stond Vuurwerkcrew bij de andere was succes nog een paar uurtjes!

Nederland heeft het super gedaan met geld ophalen. Om kwart voor zes al 5,9 miljoen en dan uiteindelijk 8,6. Geniaal gewoon.

Back
Bovenaan