Select 2.0

Mooie cake, en ook voor een prima prijs! ( verder zeg ik niks over de prijzen voordat het officieël bekend is. )

Zeg dan ff niets;-)
Op deze manier maak je iedereen nieuwsgierig en vertel je niets. Verder vindt jij waarschijnlijk een prijs van 80 euro voor dit blok ook nog prima. En de rest van het forum ongeveer niet.
Ik zeg hiermee niet dat je dit niet mag vinden, maar uit je posts merk ik dat je fan bent van hun.

Over het blok zelf: Ik vind het niet een heel gekke cake. Duurt lang, verschillende effecten en verschillende vormen. niet gek. Ik ben het er wel mee eens dat de hoeveelheid wel ten koste gaat van de kwaliteit, maar veel consumenten vinden dit wel mooi denk ik.

Over de prijzen en het afzetten etc... Ze zijn er om geld te verdienen en proberen dit maximaal uit te buiten naar mijn idee. Ik geef ze geen ongelijk als het om geld draait. Als liefhebber zou ik liever hebben dat ze meer aandacht en kwaliteit zouden bieden. Maarja zo werkt het blijkbaar niet helemaal.
Greetzzz

Ja trap GBV de grond maar in, de meeste mensen die vuurwerk kopen zijn geen freaks.. Gelukkig weten ze wel beter daar bij GBV!

Kom op zeg, wanneer is er nou voor het laatst een jaar geweest met veel goede cakes? Ik denk dat dat in het jaar 2006-2007 is geweest, toen men met de 500 gram cakes kwam.

1. GBV is met cakes gekomen die voor de meeste consumenten onbetaalbaar waren/ zijn. De gemiddelde consument gaf ± €45 uit in 2009 Bron:http://www.destentor.nl/algemeen/themavandedag/6019825/article6771010.ece .
2. Veruit de meeste bestellingen bestaat uit het kleinere vuurwerk voor overdag. Ook de familie pakketten (lees meter pakketten) worden goed verkocht. Slechts een klein deel van de consumenten bestelt voor meer dan € 250. Ook hierbij geldt dat de grote, duurdere cakes blijven staan.
3. De cakes die GBV de laatste jaren op de markt heeft gebracht, werden niet goed ontvangen door de consumenten en bleven dan ook staan. Ik heb het hier over de Towering Inferno, de Styx en de Light'em fight'em. Zo zijn er nog wel een paar die slecht verkochten.
4. Kijken we naar afgelopen jaar, dan zie je dat GBV cakes op de markt brengt die om te janken zijn (Happy en de Happiness). Verder zien we veel effecten terug komen die al in veel cakes van GBV zijn gebruikt. Kortom, totaal niet innoverend.

Ik kan zo nog wel even doorgaan met een lijstje maken waaruit ik opmaak dat GBV zijn beste tijd heeft gehad als ze er niks aan doen. Dat ze de kritiek op dit forum niet lezen of als achterlijk beschouwen, dat moeten zij weten. Let wel dat de freaks door het hele land wonen en al pratende kunnen de freaks anderen erop wijzen dat ze beter bij ... kunnen kopen, want die hebben beter vuurwerk.

Ik snap best dat ze daar in Veenendaal geld willen verdienen en dat ze dat in de laatste 3/4 dagen van het jaar moeten doen, maar de consument cakes voorschotelen die nergens op slaan..nee dat gaat zelfs mij te ver.

Laat ze stoppen met het ''wij hebben 350 winkels in heel Nederland, dus ze kopen toch wel vuurwerk van ons'', maar begin weer te innoveren en kom met spraakmakende cakes. Andere importeurs lukt het ook, waarom GBV al 5 jaar niet?

ok,

Ik vind het geen heel slechte cake, maar de prijzen zijn nu niet echt spraakmakend. Net als het product. Als als dit beide niet zo is, dan heb ik er een zwaar hoofd in. jammer, gemiste kansen weer voor gbv.

greetzz

Had een mooie kans geweest, maar de concurrent heeft mooie spul voor minder. Immortal Gold als bekendste natuurlijk.. Ook de 4EVER van Katan kan wel eens wat goeds gaan worden, alleen al door de prijs.

Gemiste kans GBV, in ieder geval naar de freaks toe.

200 euro is teveel van het goede!
Tussen de 119 en de 149 euro was realistischer geweest.

Had al zo'n vermoeden. Misschien kunnen we daar volgend jaar een spel van maken. Raad de prijs van nieuwe producten. Tot op heden snap ik de meerwaarde van dergelijke producten niet, behalve dan dat het product er extra groot uitziet en dat de reden is dat er een prijs gevraagd wordt die vele tientallen euro's boven de prijs ligt die het product eigenlijk waard is.

Uitzondering wordt gevormd door de bakken van Rubro die echt met aparte effecten komen. Lesli, GBV nu weer. Gewoon een aantal producten bij elkaar gedonderd in een doos en hup verkopen maar. Armoede troef.

Ik koop liever niet van die nederlandse flower beds

Lekker aan het spammen vandaag na een tijdje afwezig te zijn geweest? Waarom koop je liever geen Nederlandse flowerbeds... Is er geen één die je niet kan bekoren, of specfiek deze? Wat moet een Nederlandse flowerbed in jouw ogen doen om wel de moeite waard te zijn?

OT: Ik vind het best een aardig ding, maar weer veel te duur. Voor die prijs zijn betere altenatieven, zoals de immmortal gold. Jammer dat alleen katan en zena tot nu toe met echt scherp geprijste 'eventboxen' aan komen zetten.

Kom op zeg, wanneer is er nou voor het laatst een jaar geweest met veel goede cakes? Ik denk dat dat in het jaar 2006-2007 is geweest, toen men met de 500 gram cakes kwam.

1. GBV is met cakes gekomen die voor de meeste consumenten onbetaalbaar waren/ zijn. De gemiddelde consument gaf ± €45 uit in 2009 Bron:http://www.destentor.nl/algemeen/themavandedag/6019825/article6771010.ece .
2. Veruit de meeste bestellingen bestaat uit het kleinere vuurwerk voor overdag. Ook de familie pakketten (lees meter pakketten) worden goed verkocht. Slechts een klein deel van de consumenten bestelt voor meer dan € 250. Ook hierbij geldt dat de grote, duurdere cakes blijven staan.
3. De cakes die GBV de laatste jaren op de markt heeft gebracht, werden niet goed ontvangen door de consumenten en bleven dan ook staan. Ik heb het hier over de Towering Inferno, de Styx en de Light'em fight'em. Zo zijn er nog wel een paar die slecht verkochten.
4. Kijken we naar afgelopen jaar, dan zie je dat GBV cakes op de markt brengt die om te janken zijn (Happy en de Happiness). Verder zien we veel effecten terug komen die al in veel cakes van GBV zijn gebruikt. Kortom, totaal niet innoverend.

Ik kan zo nog wel even doorgaan met een lijstje maken waaruit ik opmaak dat GBV zijn beste tijd heeft gehad als ze er niks aan doen. Dat ze de kritiek op dit forum niet lezen of als achterlijk beschouwen, dat moeten zij weten. Let wel dat de freaks door het hele land wonen en al pratende kunnen de freaks anderen erop wijzen dat ze beter bij ... kunnen kopen, want die hebben beter vuurwerk.

Ik snap best dat ze daar in Veenendaal geld willen verdienen en dat ze dat in de laatste 3/4 dagen van het jaar moeten doen, maar de consument cakes voorschotelen die nergens op slaan..nee dat gaat zelfs mij te ver.

Laat ze stoppen met het ''wij hebben 350 winkels in heel Nederland, dus ze kopen toch wel vuurwerk van ons'', maar begin weer te innoveren en kom met spraakmakende cakes. Andere importeurs lukt het ook, waarom GBV al 5 jaar niet?

Ik heb behoorlijk wat pyrotechnische kennis en ervaring, dus zie echt het verschil wel tussen de verschillende importeurs, en de kwaliteit van het vuurwerk. Moet wel toegeven dat GBV wel wat in kwaliteit achteruit is gegaan t.o.v een aantal jaar geleden, maar ze zijn wel weer op de goede weg terug.

Nog een foto met links onder twee kleine foto's van de cakebox zonder etiket:
5320%20kopie.jpg

Vanavond ook deze op de demo gezien. Moet eerlijk zeggen, dat deze doos mij wel verrast heeft in positieve zin. Ben al enkele jaren proline moe, maar deze vondt ik toch best goed samen met de 1.5 Lekkere tempowisselingen, mooie heldere kleuren en geen enkele bombette die laag bij de grond knalde, wat bij proline nogal eens gebeurt. 1 minpunt: de prijs, veel en veel te duur!

ook deze gister gezien , wat een blok niet normaal, en ook deze heeft weer grote boeketten met harde knal! was zeer te spreken over deze bak , alleen de prijs van 199euro vind ik net te veel.

hij duurde 2:27 min

--pyro99:bye:

ik had de 6 elements van rubro voor 169..
dan heb je 6 500grammers van hoge kwaliteit die heerlijk door raggen voor nog minder geld

daarom vind ik die prijs ook veel te hoog. tis best een mooie bak hoor, alleen voor deze prijs laat ik m staan.

mooi blok nederland gaat er wel op vooruit salutes erin gooien en ik zou bijna niet kunnen onderscheiden tussen nl flouwerbed en 1 van het illigale markt
jammer van de prijs hoop dat het in de loop der jaren omlaag gaat

Back
Bovenaan