Select 2.0

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 5320
Artikelnaam: Select 2.0
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Schoten: 199 shots (66+40+63+30)
Effectomschrijving:
Afmetingen: info volgt
Stijghoogte: 20-40 meter
Richtprijs: € 199
Verpakkingseenheid: 1/1
o.a. te koop bij: Bestelvuurwerk.nl

13312550.c1ece3d0.560.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Select 2.0

Filmpje van de Select 2.0

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo en dan nu me mening:wink:
Ik vind het een leuke afwisselende cake.
De eerst fan shape had ik liever ergens in het midden dezien..
Dan de Brocade met blouw en met draggon eggs..
Deze vind ik mooi uitgewerkt alleen word wat eentonig.
Dan een heerlijke Tempo versnelling in een vorm van Salvo's.
Dat had de cake ook wel ff nodig.
En op het einde die Multicolour waves.. Ja die zijn prachtig!
Echter wacht ik liever eerst de prijs af want dat word de Doorslaggevende factor!

Toch vind ik al die cakes van GVB nog steeds van die dingen met veel schoten maar weinig inhoud. Boven de 50 moet zo ding nooit gaan kosten.

Opzich geen slechte cake. Zoals 3xh al aangeeft zijn met de effecten niks mis, met name de laatste paar schoten zien er erg goed uit. Echter na de blokken van Rubro valt dit toch wat tegen. Bij o.a. Immortal Gold zie je dat de 4 cakes bij elkaar horen. Dit zijn 4 losse cakes die je ''door kan lonten'', maar het gevoel van ''dit is 1 cake mist naar mijn mening''.

Een twijfel geval dit.

niet helemaal mijn ding, zeker niet vervelend om naar te kijken maar het tempo gaat mij wat te langzaam, ik hou van veel geweld

Maar er zijn ook veel mensen die dat niet vinden.

Vooral veel mensen die geen betere vuurwerk hebben ervaren. De meeste schoten komen op mij nogal mager over. En dan zal in het echt ook wel zijn. Want vorig jaar leken een aantal producten ook nogal erg mager. Tijdens de consumenten demo bij mij int dorp. Waar ik al jaren kijk naar GBV dealer. Daarvoor Uveco

Vooral veel mensen die geen betere vuurwerk hebben ervaren. De meeste schoten komen op mij nogal mager over. En dan zal in het echt ook wel zijn. Want vorig jaar leken een aantal producten ook nogal erg mager. Tijdens de consumenten demo bij mij int dorp. Waar ik al jaren kijk naar GBV dealer. Daarvoor Uveco

Uveco is een ander merk. Je bedoelt Evuco.

Die is volgens mij een box die bestaat uit meerdere 500 grammers. Ik verwacht dat hier een fors prijskaartje aan komt te hangen

Op zich een leuk blokje. Alleen voelt het erg "GBV-erig" aan; het is het allemaal net niet (niet snel, niet vol, niet rond) voor een vermoedelijk hoog prijskaartje...

Ik geef het nog liever uit dan een broekhoff. Ben je wel is naar een GBV Demo geweest en naar van andere merken ? Dan zie je GVB toch vooral de laatste 2 jaar hard omlaag gaan. Ik blijf er bij de kans dat deze cake kopen weg gegooid is tegen over zena/vuurwerk totaal of royal of rubro is groot :)

Die is volgens mij een box die bestaat uit meerdere 500 grammers. Ik verwacht dat hier een fors prijskaartje aan komt te hangen
Ik vermoed een stuk of 4 500grammers, de 1.5 drie stuks enz. etc....

GVB (haha) moet eens wisselen van fabriek... Ik snap dat ze zo dikke (woeker)winsten kunnen maken maar het gaat ook voor de simpele consument steeds meer opvallen dat de duur van de kleursterren, duur van het goud, en grootte van boeketten veel te kneuterig zijn voor het geld dat je ervoor betaalt...

Artikelnummer: 5320
Artikelnaam: Select 2.0
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Schoten: 199 shots (66+40+63+30)
Effectomschrijving: kijk het filmpje
Afmetingen: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: info volgt
Verpakkingseenheid: info volgt

Mooie cake, en ook voor een prima prijs! ( verder zeg ik niks over de prijzen voordat het officieël bekend is. )

jaja prijs GBV maar de hemel in. Ooit zena rubro of royal gehad ?
GBV doet het al jaren slecht voor de freaks en prijs bewusten consumenten maar elke noob die niet beter wint vind hun prijzen toch wel goed. Al is dat bij een hele enkele cake wel zo.

Wow ik maak toch wel iets bijzonders mee,

Ik ben voor het eerst terwijl ik vuurwerk aan het kijken was in slaap gevallen:D... Damn wat een oersaai GBV ding hebben we hier weer..

En 50€ lijkt mij inderdaad een ok prijs, Voor 140€ heb je immortal lol die al dik overpriced dus dan kan dit nooit ergens bij dit in de buurt komen..

Mooie cake, en ook voor een prima prijs! ( verder zeg ik niks over de prijzen voordat het officieël bekend is. )

Sorry maar als jij de films en prijzen van dit soort cakes bij andere importeurs hebt gezien, dan kan je dit nooit een mooie cake vinden voor een prima prijs! (ja ik weet de prijs)

jaja prijs GBV maar de hemel in. Ooit zena rubro of royal gehad ?
GBV doet het al jaren slecht voor de freaks en prijs bewusten consumenten maar elke noob die niet beter wint vind hun prijzen toch wel goed. Al is dat bij een hele enkele cake wel zo.

Ja trap GBV de grond maar in, de meeste mensen die vuurwerk kopen zijn geen freaks.. Gelukkig weten ze wel beter daar bij GBV!

Ja trap GBV de grond maar in, de meeste mensen die vuurwerk kopen zijn geen freaks.. Gelukkig weten ze wel beter daar bij GBV!

Maar kwaliteit voor je geld krijgen wil iedereen, freak of niet. Als men eenmaal (toevallig) Rubro, Royal, Bonfire, whatever gezien heeft en men wéét waar het te halen is, kost het GBV weer een klant.

Is ook zo bij mij gegaan. Járen GBV gekocht, totdat ik ineens Katan en Bonfire gezien had, en nu heb ik (praktisch) niets meer van GBV.

Back
Bovenaan