Select 1.5

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 5315
Artikelnaam: Select 1.5
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Schoten: 152 shots (72+40+40)
Effectomschrijving:
Afmetingen: info volgt
Stijghoogte: 25-40 meter
Richtprijs: € 159,00
Verpakkingseenheid: 1/1
O.a. verkrijgbaar bij: BestelVuurwerk.nl

13312549.fb404c10.560.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik verwachtte iets als 6 elements, maar dit is een slap aftreksel..
Zal ook wel voor 200+ verkocht gaan worden, als ik naar de andere prijzen van Proline kijk.

In vergelijking met de Select 1.0 is deze nog best goed te noemen. Veel verschillende effecten, goede tijdsduur en aardige opbouw/ snelheid. Helaas is er met een verkeerde camera geschoten waardoor je enkele kleuren slecht ziet.

Een vergelijking met 6 elements kan je niet echt maken. Dat is 3 kg kruit tegenover 1,5 kg bij deze cake. Ze hadden misschien wel voor een minder aantal schoten kunnen kiezen en dan grotere effecten, maar dat is persoonlijk.

Het gaat de goede kant op.

Als de boeketten net zo helder zijn ala bij de gigant magnolia dan kan ut best wat worden.
Ook hier word de prijs doorslag gevend.
Ik vind um niet slecht!

Ik heb de sterke indruk dat dit potje aan de verkeerde kant is aangestoken. Het begint vol gas, gaat daarna salvo's schieten die trager voelen door de rustmomenten ertussen, en gaat als einde op z'n dode gemakje één voor één schieten..
Beetje jammer.
Verder vind ik deze er beter uit zien dan de 2.0. Mits de prijs reëel is, ga ik deze wel overwegen.

Ik ben wel benieuwd naar de prijs.

Het lijkt of de eerste 72 shots 15 gram zijn, de 40 daarna 10gr. en daarna 25grams... Het tempo is per gedeelte eigenlijk echt perfect: snel in 't begin, bij de grotere shots aan 't eind langzamer. Ik snap dat het goud niet goed te zien is op de opname (blijft een manco bij camera's) maar zie toch mooi laat opbloeiende colour tips bij de laatste, zwaarste, shots... Een heftiger (salvo?) finale was beste geweest.

Het blijft wachten op demoervaringen- films, en de prijs!

Effectomschrijving: 1.5 Kilogram siercakes in een box!

Foto met links-onder twee foto's van de cakebox zonder doos:
5315%20kopie.jpg

Foto van deze cake, ik vond dit zelf de mooiste van de 3 en heeft misschien ook wel de mooiste finale van alle NL doorlont cakes.

IMG_0244.jpg

Wat X-treme zegt, een hele indrukwekkende finale en ook in mijn ogen één van de betere doorlontbakken. Het filmpje dat enkele posts eerder is geplaatst doet deze cake geen eer aan. Wacht maar tot de films van de demo verschijnen en laat je verrassen :)

De film van Vuurwerkbieb is onderweg:wink:

De absolute topper van de avond en van de gehele GBV Weco collectie in mijn ogen.

Super mooi uitgevoerde effecten, goud blijft heerlijk lang hangen,veel speciale effecten, de cake doet echt professioneel aan!

Helemaal mee eens, in mijn ogen was dit de topper van de avond. En die finale die erin zit...heerlijk en erg apart! Ik zou zeggen, wacht even op het filmpje en oordeel zelf :D

Ja toch valt me dit echt niet tegen van GBV.
Vind dit toch wel een van de betere doorlontbakken die ik voorbij heb zien komen.
Begint lekker fel om vervolgens even een stapje terug te doen, en vanaf 0.50 ist gewoon een half minuutje feest.
Vooral de finale ziet er gelikt uit en doet me denken aan een van de poker cakes van GBV.
Zouden ze dan eindelijk weer een beetje opkrabbelen.

De colourboeketjes vind ik 'n beetje aan de kleine kant.. maar daarna, vind ik alles super aan deze cake!

Mooi goud, en die finale is gewoon super.. uniek effect!

De finale maakt m af,de effect had ik nog niet eerder gezien in een consument cake voor Nederland dan.
Zo op film geen slechte bak.

Back
Bovenaan