Screaming vulture

Dan maak ik jouw weer even wakker. De #4 is zeker nog wel te vinden onder de € 55,- en de rest van de serie zelfs nog onder de €50,-.

Maar goed. Parel van product benieuwd naar de prijs.

Vertel maar eens waar dan? Ik heb hem nog nergens gezien. En het sloeg meer op het feit dat een nieuwe compound voor dat bedrag zou worden aangeboden

Vind de effecten echt goed. Enige waar ik me een beetje aan erger is de vertraging tussen de cake’s in. Bij de straatversie van de special 4 was dat ook het geval. Dit soort boxen moet gewoon strak overlopen.

Was een toppertje. Had er 2. 1 om 18:00 uur geschoten en enorm van genoten. Door de wind schoten ze wel alle kanten op. Om 0:00uur waaide het nog harder dus nummer 2 staat in de opslag tot volgend jaar.

Hebben meer mensen deze gehad? Zag hem voorbij komen, ziet er erg dik uit. Voor welke prijs gingen deze een beetje?

Ben ik ook wel benieuwd naar. Ook benieuwd naar de huidige prijzen.
Had bijna de kingsman gekocht maar dat werd me te gortig...

In Huizen zie ik m staan voor 105. Veel geld, maar twijfel toch nog wel... Wat een geweld geeft dit in de straat!

Stel je hebt de keuze uit deze met 75 schoten, en de special 4 met 100 schoten, de prijs scheelt een 10tje. Is deze kwaliteit dan echt zoveel beter dat je 10 euro meer betaald voor 25 schoten minder?

Stel je hebt de keuze uit deze met 75 schoten, en de special 4 met 100 schoten, de prijs scheelt een 10tje. Is deze kwaliteit dan echt zoveel beter dat je 10 euro meer betaald voor 25 schoten minder?
Flutsjah vond hem mooier, en je ziet ind st filmpje duidelijk het hogere tempo en de 3e cake die met salvos schiet en in fluit afwijkt van de eerdere 2 cakes. Maar hij is ook sneller voorbij dan de Special 4, waarbij je nog de verrassing hebt welke versie je krijgt :D Ik zie verder in geluid en stijghoogte niet veel verschil, boekettype- en grootte is hier wel zekerder qua type en bredere spreiding. Ik ben voor de voor mij op zeker makkelijker en betaalbaarder verkrijgbare Special 4 gegaan.

Ik heb zo veel zin om deze in de straat te laten blazen!
Het is een echte nekkendraaier, dus kon het niet laten.

Wat een dik ding, kriebelt om deze dan te kopen, maar de prijs staat me toch teveel tegen. Had deze in een freakactie moeten vinden, wel erg tof hoor.
Benieuwd of er meer straatfilms komen dit jaar.

Ik heb 'm gewoon besteld. De jaren hiervoor laten liggen vanwege de flinke prijs voor de hoeveelheid kruit. Echter kijk ik dit jaar puur naar het effect en dat kan met een fluitbak ook bereikt worden met minder kruit. Daarnaast heb ik graag een gevarieerde collectie. Wat betreft cakes en compounds komt het dan aan op effect, welke shapes die schiet, de duur, maar dus ook het geluid.

Ik ben benieuwd hoe ik 'm in het echt ga ervaren!

Haha, sta je er zelf ook weer Avalanche ? Huizen Dit jaar niet op de route aangezien de site te laat open ging.

Back
Bovenaan