Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zoo, zeker interessant! dit spreekt mij echt heel erg aan, en volgends mij is dit product vorig jaar niet verkocht, of nauwelijks, dus de ervaringen zullen we waarschijlijk nog 11 maanden op moeten wachten
Ik heb ervaring met deze kaars. Vorig jaar bij Honcoop, Nieuw-Vennep mijn vuurwerk gehaald en ik zag deze kaars ook liggen, nog maar even meegenomen.
Het woord DIKKE moet hier niet letterlijk worden genomen. Ziet er qua afmetingen precies hetzelfde uit als een normale romeinse kaars.
Ik vond hem erg tegenvallen je betaald toch bijna 2 euro voor één kaars. En de gillers vallen best tegen.
Daarnaast gaat hij erg langzaam Giller.. 2/3 sec niks en dan weer één. Gaat ook niet heel hoog de lucht in.
MIsschien een wat vage omschrijving, maar het is alweer een aantal maanden geleden ben ook enige tijd niet actief geweest hier op het forum, maar wat ik mij kan herrineren was het niet heel erg bijzonder.
I.t.t. Die magic Missle dat vond ik dan wel weer waar voor je geld. Wat spectaculairder.
Ook weer een hele mooie opgeblazen omschrijving om de verkoop omhoog te zetten.
Jammer dat dit nog steeds gebeurd,Legaal de consument een oor aan naaien zeg maar