Scorpion king

Ik heb nog wel een foto (mobiel dus kwaliteit is niet super) waar je de tubes op kunt zien
imag0054.jpg

De cake is klein, maar dat hoeft niets te zeggen....

Ik verwacht iedergeval geen romeinse kaars effecten..:)

Is nog wel positiever dan ik dacht. Ik hoop dat het een leuke cake zal zijn.

Primeur!!!

We hoeven niet langer met z'n allen te gissen naar het effect dat deze Scorpion King zal bevatten.
Gisteravond ben ik bij een demo geweest alwaar de Scorpion King werd geschoten! In overleg met Lesli Vuurwerk mag ik dit filmpje dan ook hier plaatsen!

Topbak voor die 15 euro als je het mij vraagt!

http://www.youtube.com/watch?v=P8NKANfR5q8

Productfilm in de startpost toegevoegd die door Morris is gemaakt tijdens de demo van Boerenbond op 28-11-2011.

Eigenlijk kan je voor 15 euro geen miskoop doen als het om een 36-shots waaier gaat, maar zelf koop ik ook liever iets waarvan ik weet wat het is. Voor 15 euro haal ik denk ik X50 of Blink Fan van Cafferata.

Na het zien van het filmpje zou ik toch voor alle 3 gaan:D

mwa matig uitgewerkt.
Beetje proline achtig!
Niet mooi rond enzv..
Maar het prijskaartje van 15 euro maakt dit helemaal goed!

Eerlijk is eerlijk geen topper maar zeker ook geen slechte cake.
Gewoon een heerlijke Budget waaier voor erbij!

Ik vind het ook een prima budget cake hoor. Denk dat je voor 15 euro een prima waaier hebt.

Laatst bewerkt:
Ziet er heel goed uit voor 15 euro:D bedankt voor het filmpje pyroboy:applause:
Voor 0.41euro per shot ,komen er best leuke effecten uit :D

(Alleen ik zou zelf toch voor de straatbaas/pontifincaal gaan,voor een paar euro meer :rolleyes:)

--pyro99:bye:

Laatst bewerkt:
Het is een beetje proline stijl, maar zeker geen verkeerde cake. Ik zou hem best meenemen denk ik, alleen verkoopt mijn dealer hem niet.. Dus eh.. dan niet he :p

Boeketten zijn niet echt super, maar vind de versnelling wel leuk!
Het is toch een 36 shots waaierbak voor maar 15 euro!:shocked:
En 3 keer raden bij wie hij over iets meer als een maand voor de deur staat?!:cool:

Ik sluit me volledig bij alle reacties aan. Voor die 15 euro kan je hem gewoon niet laten staan, ookal zijn de effecten wat matig. 36 schoten voor 15 euro vind je niet snel en al helemaal niet in een waaier, die ook nog een een versnelling heeft als finale. Gewoon een topper voor die prijs!

Wow super dat filmpje, heb ik egt op zitten wachten!

En ja hoor, voor die 15 euro is het een mooi ding. Kan ik niet laten staan :)

Back
Bovenaan