Sagra del Fuoco - Recco 2016

Nou we zijn er hoor. Tien uur vanochtend met het vliegtuig de lucht in en om twee uur de drempel over van hotel Elena.
De eigenaar zei direct dat we vanaf het terras lekker vuurwerk kunnen kijken. Ff later kwam hijnog een flesje witte wijn op de kamer brengen 👍😜. 31 graden, strandje, zee, Italië..... Jezus ik ben verliefd!!!

Nou we zijn er hoor. Tien uur vanochtend met het vliegtuig de lucht in en om twee uur de drempel over van hotel Elena.
De eigenaar zei direct dat we vanaf het terras lekker vuurwerk kunnen kijken. Ff later kwam hijnog een flesje witte wijn op de kamer brengen . 31 graden, strandje, zee, Italië..... Jezus ik ben verliefd!!!

Lekker hoor! Dit jaar wilde ik ook graag gaan met m'n vriendin, maar werd wat duurder dan verwacht. Dus moesten het laten schieten. Nog van plan (sfeer) foto's/video's te maken? We zien ze hier graag langskomen.

Geniet ervan!

De eigenaar zei direct dat we vanaf het terras lekker vuurwerk kunnen kijken. Ff later kwam hijnog een flesje witte wijn op de kamer brengen . 31 graden, strandje, zee, Italië..... Jezus ik ben verliefd!!!

Toevallig Hotel Elena?

Geniet ervan kerel, geweldige sfeer, festival en mensen. Jammer dat ik er dit jaar niet bij ben!

Ontzettend veel plezier daar, hopelijk krijgen jullie mooie shows voor geschoteld.
Geniet er van.

We zitten inderdaad in Elena. Niet toevallig ;)
Voor de shows van morgen zijn ze vanavond al druk geweest met buizen plaatsen. Morgen de rest en dan maar vullen. Maak wel foto's en zal kijken of ik die via mijn mobiel op de site kan krijgen.

Zo het zit er weer op voor dit jaar Recco. Deze avond drie top shows gezien met Del Vicario, di Candia en de broers Pannella.

Vicario schoot een super strakke show. Voor het eerst voor de wijk Bastia en die mogen terugkomen, geen twijfel mogelijk. De andere twee waren ook geweldig.

Gisteren Vaccalluzzo met een berg single shots. Daar ging niet alles even strak. De water bommen vlogen wat te ver. Gevaarlijk. De show van Gerardo Scudo was groot en hard. Tussentijds viel deze stil, mar als echt opperhoofd stak hij hem zelf weer aan. Dan heb je ballen.

Tussendoor een dagshow en diverse sparate di Mascoli gezien. Wat een geweld. Ik krijg vooralsnog hier geen foto's geplaatst. Wij hebben voor de nieuwsgierigen op de Facebook en YouTube van De knallende ketel al wel diverse filmpjes gezet.

Mooi om je verhaal al zo te lezen zeg. Ben zeer benieuwd naar je film en foto materiaal.
Heb je ook beelden van de show die stil viel en weer aangestoken werd ?

Maybe it is not the most famous, maybe it is not the bigger but it is very traditional!
Quartiere Liceto firecrackers in the wood of Recco hill:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan