RTL Nieuws 14/11 19:30

De kracht van een handgranaat kan best kloppen hoor..alleen het verschil is dat een granaat is om te doden (scherfwerking) en een knaller niet.Hoewel bij sommige knallers vliegen de proppen gips je ook om de oren. :p

Hij vergat het woordje: Bijna

Maar wat tenen krommend weer. Handgranaten en geen krimp bij die man he. Heel serieus, ik vraag me af hoelang die daar op heeft zitten repeteren

Cruciaal woordje, dat 'bijna'. Ja, jammer dat ze het zo voorschotelen, dat doen ze al jaren. Alsof die man zelf ooit een handgranaat heeft horen klappen... geloof er geen reet van.

Cruciaal woordje, dat 'bijna'. Ja, jammer dat ze het zo voorschotelen, dat doen ze al jaren. Alsof die man zelf ooit een handgranaat heeft horen klappen... geloof er geen reet van.

Is media, meteen een "slachtoffer" erbij halen. Zal me ook niets verbazen als die jongen een acteur is

Waar ik blij mee ben is dat ze hier heel duidelijk onderscheid maken tussen legaal en illegaal vuurwerk. Zelfs die agent zegt het. Het verhaal over bommen en granaten daar gelaten.

Waar ik blij mee ben is dat ze hier heel duidelijk onderscheid maken tussen legaal en illegaal vuurwerk. Zelfs die agent zegt het. Het verhaal over bommen en granaten daar gelaten.

Dit komt dat nu voor het eerst die vuurwerkbranche zich uitspreekt. Ik heb ze niet eerder in actie gezien behalve vorig jaar in Brandpunt dan waar diezelfde man nu niet echt heel goed uit de verf kwam. Dit optreden was al een stuk beter

Ik heb het net even teruggekeken en ik moet zeggen dit is gewoon een realistisch nieuwsartikel!
Eindelijk maakt de media onderscheid tussen legaal en illegaal vuurwerk. Hulde!

Back
Bovenaan