Royal Thunder Smoke

Goh joh, meen je niet. Misschien eerst een topic lezen voor je reageert? Dit is al héél lang bekend. Zelfs alle posts op deze pagina voor de jouwe gaan erover.

Goh joh, meen je niet. Misschien eerst een topic lezen voor je reageert? Dit is al héél lang bekend. Zelfs alle posts op deze pagina voor de jouwe gaan erover.

Ik heb ook alles eerst doorgelezen. Er is al van alles gezegd over de samenwerking tussen Royal en cafferata. En natuurlijk is het logisch dat er een cafferata variant is. Ik laat alleen die variant zien. En zover ik kan lezen is die variant nog niet getoond in dit topic.

Nee sorry; m'n straatjeugd heeft het al beetje verpest door de coppers te triggeren, die rijden nu elke zoveel tijd eventjes langs :sad:

Eerste verkoopdag, net spul gekocht, dan MOET je testen xD

Ik heb begrepen dat de Royal thunder smoke hetzelfde is als de Black smoke shock van cafferata, aangezien Cafferata en Royal hebben samengewerkt met dit product. Deze video laat de Black smoke shock zien zoals cafferata die verkoopt.

Ik heb niet zoveel ervaring met single-shots maar ik vond de knal best wel goed overkomen, ging best hard.

Helaas was de lens zo te zien een beetje vies.

Mooie dingen zeg!

Heb 2 pakjes besteld maar koop er straks nog een aantal los bij hoor :D
Ti boeketje ziet er ook leuk uit.

Bedankt voor het filmen Dinkydau :)

Jongens jongens jongens toch!
Hier kun je wel een aantal leuke dingen mee doen zeg!
Wat een geweldige dingen!

Ja ze zijn zeker leuk! Nu eerst effe slapen na die lange pyrotv show heel de nacht ;s, dan nog wat extra van deze dingen kopen.

Dit is een heerlijk filmpje om mee wakker te worden zo op de eerste verkoopdag Dinkydau! Ik vind hem iets dun over komen maar hij gaat lekker hoog en een prachtig TI boeket.

We konden het niet laten om deze te proberen, heel leuk ding!! rook ziet er goed uit en er komt een goeie dreun vanaf met ti boeketje! zeker een aanrader!!!

SORRY VOOR M`N TAALGEBRUIK:bonk:

Toch maar goed dat ik hier 4 pakjes van gehaald heb :) gaat helemaal goed komen i.c.m. met de multi thunderking.

Back
Bovenaan