[Rowy Vuurwerk] Rowy Exotic Assortiment [Ass.]

Ik ga voor de Montji-Montji, lekker in salvo's geschoten ook al komen de laatste twee schoten niet helemaal lekker uit, maar dat mag mijn pret niet drukken :)

ik moet zeggen dat ik deze beter vind als de ES en beter als de ES 2.0 :D wil deze toch ook wel erg graag hebben heb alleen niet zo veel meer te besteden haha.

Nou moet je niet gaan overdrijven. Zijn 6 hele leuke cakes met een hele goede prijs/kwaliteit verhouding, maar de ES 2.0 speelt nog wel een paar divisies hoger.

Mooie serie.. Vooral Carambola en Rambutan. Alleen jammer dat er weer zo'n 'wel erg standaard' crackling cake tussen zit. Mag ik die ruilen voor een ander? :p

Mooie serie.. Vooral Carambola en Rambutan. Alleen jammer dat er weer zo'n 'wel erg standaard' crackling cake tussen zit. Mag ik die ruilen voor een ander? :p

Je kan ook bedenken dat het er in het assortiment voor ieder zijn wil wat in zit, want er zijn legio mensen die het crackling effect zeer mooi vinden waaronder mijn persoontje. Ik vind het juist goed dat daar over na gedacht wordt.

Nou moet je niet gaan overdrijven. Zijn 6 hele leuke cakes met een hele goede prijs/kwaliteit verhouding, maar de ES 2.0 speelt nog wel een paar divisies hoger.

jij vind de ES 2.0 misschien mooier maar ik niet. is geen overdrijven maar gewoon een kwestie van smaak. ik vind de ES 2.0 niet slecht maar wel minder als deze cakes.

Hartstikke leuk voor Rowy om een eigen assortiment te hebben! Ik zie niets heel bijzonders of verrassends qua effecten, gewoon een degelijke set cakes voor een goeie prijs. Zullen de klanten best blij mee zijn.

Echt een prachtig setje! Jammer dat ik ze niet echt gezien heb maar ook op film zien ze er mooi uit, zeker een constante kwaliteit, geen afdwalers of effecten die kleiner zijn!

hier een filmpje van dit assortiment ;)beelden zijn van de demo afgelopen zaterdag. ik denk dat ik maar even een extra bestelling moet gaan doen bij jullie haha.

Hier is ook mijn film van dit pakket, gefilmd bij Rowy op 8 december.

http://www.youtube.com/watch?v=EiseIMh9tzE

Leuk gevarieerd assortiment. We hebben al ONT_ZET_TEND veel van dit soort pakketen (6-19, Big 19, Buurtass XXL, Extreme Salute, China by Night...moet ik nog doorgaan?), maar deze springt er voor mij werkelijk uit vanwege de prijs! Voor 12,50 euro per cake is het werkelijk een koopje. Leuke gevarieerde effecten en flinke burstknallen. Ok, de één is beter dan de andere, maar dit is zeer zeker een prima pakket! :)

Kan het kloppen dat ik nergens op de site prijzen kan vinden?
Ik kom niet uit almere, maar wil er wel even heen rijden namelijk, als ik wat prijzen weet....

Deze is ook alleen bij ons verkrijgbaar.
Kost 75,-
De prijzen zijn nu uitgeschakeld, omdat de voorverkoop bij ons nu voorbij is.

Gr Rob

Goedenmorgen wat een geweld en wat heeft Rowy zich zelf overtroffen met deze cakes die niet alleen de China by Night maar zelfs het Buurtassortiment verslaat, de effecten waren zo bizar groot en bleven ze vet hangen ( ondanks de wind ) en dit assortiment mag er volgend jaar bij mij niet in maar MOET er gewoon weer in !

Goedenmorgen wat een geweld en wat heeft Rowy zich zelf overtroffen met deze cakes die niet alleen de China by Night maar zelfs het Buurtassortiment verslaat, de effecten waren zo bizar groot en bleven ze vet hangen ( ondanks de wind ) en dit assortiment mag er volgend jaar bij mij niet in maar MOET er gewoon weer in !

Ik kan mij hierbij aansluiten. Ook ik had dit pakket en stond versteld van de mooie volle grote boeketten en kleuren.
Staat alweer op mijn lijst voor aankomend oud en nieuw viering.

Rowy, je assortiment is Top!!!!!

Back
Bovenaan