brian the freak
VWC lid
Mooie cakes zo te zien en met de burst zit het ook wel goed. Even afwachten hoe de china by night zich houd tegenover dit ass.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mooie cakes zo te zien en met de burst zit het ook wel goed. Even afwachten hoe de china by night zich houd tegenover dit ass.
ik moet zeggen dat ik deze beter vind als de ES en beter als de ES 2.0wil deze toch ook wel erg graag hebben heb alleen niet zo veel meer te besteden haha.
Mooie serie.. Vooral Carambola en Rambutan. Alleen jammer dat er weer zo'n 'wel erg standaard' crackling cake tussen zit. Mag ik die ruilen voor een ander?![]()
Nou moet je niet gaan overdrijven. Zijn 6 hele leuke cakes met een hele goede prijs/kwaliteit verhouding, maar de ES 2.0 speelt nog wel een paar divisies hoger.
jij vind de ES 2.0 misschien mooier maar ik niet. is geen overdrijven maar gewoon een kwestie van smaak. ik vind de ES 2.0 niet slecht maar wel minder als deze cakes.
Goedenmorgen wat een geweld en wat heeft Rowy zich zelf overtroffen met deze cakes die niet alleen de China by Night maar zelfs het Buurtassortiment verslaat, de effecten waren zo bizar groot en bleven ze vet hangen ( ondanks de wind ) en dit assortiment mag er volgend jaar bij mij niet in maar MOET er gewoon weer in !