Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Was een drukke boel daarzo !
Leuke show gezienduurde ongveer 8 min volgens mij.
We hebben mazzl gehad met het weer gelukkig morgen filmpjes en foto`s online.
Gr stefan
Leuke show ??????? kom op mensen gaan jullie nou echt zeggen dat dit mooi was ??!! het zag er niet uit shells zonder enige knal erin salvo's sloegen echt kant nog wal ( oftewel bagger ) en dan die paar knallen aan het einde ja die waren leuk en het begin was wel geinig met die waterstrobo's. Maaaarrrrr wees allemaal eerlijk was dit nou de moeite waard ?? Laat dat antwoord duidelijk zijn : NEE !!
Hoop snel weer op leuke showtjes
Nou ik had echt niet veel verwacht maar dit sloeg nergens op.
De grootste show al zeker niet hahahaha. Maar zeg nou zelf wat klopte er nou aan dit showtje ??? hoogstens een leuk begin en een leuk einde maar tussen in gewoon een opbouw in inch's meer niet. maar ach ieder zijn mening toch ??
Ook ik had er zeker meer van verwacht, maar of het een goede of een slechte show was ga ik niet beoordelen. Wel wil ik even zeggen dat ik in het midden van de show een paar zeer mooie shells heb gezien en dat ik lekker kruit heb gesnoven. Aan het einde een paar heftige knallen, volgens ons waren dat een partij 901 die werden geschoten.
Voor de rest was het redelijk druk waar wij stonden, Lloydkade en kwam daar Infinity en zijn vrouwtje tegen en hebben al met al toch een gezellige show gehad.
Ben benieuwd hoe de show straks terug te zien is op de film![]()