Rotterdam 24-10-2010

je zou naar sluisjesdijk kunnen rijden daar heb je zeker goed uitzicht.
neem bijvoorbeeld de willingenstraat.

moet een aardige show geweest zijn! Ik hoorde het achter mn computer en uit mn raam kon ik het ook goed zien... op 20 km afstand hemelsbreed!

Damn! zo zit je effe een paar dagen niet op vwc , mis je gelijk een show die een paar km van je huis is :bonk: zie het nu pas, anders was ik erheen gegaan :p stond op het punt een douche te pakken, hoor ik me toch maar een partij knallen :shocked: ik dacht eerst dat het iemand was die zelf wat bommetjes afstak, maar naarmate het langer duurde, dacht ik: laat ik maar eens op vwc kijken of er geen show is :D

Leuke show, lekkere burstknallen.

Ik zag ook 2 mensen van vwc, de 1 vroeg waar het vuurwerk was, zei de vriend van men zus voor de grap, zijn jullie ook van vwc, word er ja geantwoord.

Wie was dat? jullie waren men zen 2en, ik had een blauwe jas aan, en een pet

Filmpje heb ik morgen

Was een drukke boel daarzo !
Leuke show gezien :-) duurde ongveer 8 min volgens mij.
We hebben mazzl gehad met het weer gelukkig morgen filmpjes en foto`s online.

Gr stefan

Was een drukke boel daarzo !
Leuke show gezien :-) duurde ongveer 8 min volgens mij.
We hebben mazzl gehad met het weer gelukkig morgen filmpjes en foto`s online.

Gr stefan

hij duurde 8 min ja.

Wel leuk in het begin, voordat de show begon, 2 salute's, werd het opeens drukker achter me, terwijl er eerst niemand stond.

In het begin was het vrij rustig idd,
Er stonden 3 mensen toen we aankwamen, en op het einde iets van 15/20 ?

Leuke show ??????? kom op mensen gaan jullie nou echt zeggen dat dit mooi was ??!! het zag er niet uit shells zonder enige knal erin salvo's sloegen echt kant nog wal ( oftewel bagger ) en dan die paar knallen aan het einde ja die waren leuk en het begin was wel geinig met die waterstrobo's. Maaaarrrrr wees allemaal eerlijk was dit nou de moeite waard ?? Laat dat antwoord duidelijk zijn : NEE !!

Hoop snel weer op leuke showtjes

Leuke show ??????? kom op mensen gaan jullie nou echt zeggen dat dit mooi was ??!! het zag er niet uit shells zonder enige knal erin salvo's sloegen echt kant nog wal ( oftewel bagger ) en dan die paar knallen aan het einde ja die waren leuk en het begin was wel geinig met die waterstrobo's. Maaaarrrrr wees allemaal eerlijk was dit nou de moeite waard ?? Laat dat antwoord duidelijk zijn : NEE !!

Hoop snel weer op leuke showtjes

volgensmij verwachte jij gewoon te veel, dat is het, ik denk dat de meeste wel wisten, dat het niet de grootste show zou worden....

Nou ik had echt niet veel verwacht maar dit sloeg nergens op.
De grootste show al zeker niet hahahaha. Maar zeg nou zelf wat klopte er nou aan dit showtje ??? hoogstens een leuk begin en een leuk einde maar tussen in gewoon een opbouw in inch's meer niet. maar ach ieder zijn mening toch ??

Nou ik had echt niet veel verwacht maar dit sloeg nergens op.
De grootste show al zeker niet hahahaha. Maar zeg nou zelf wat klopte er nou aan dit showtje ??? hoogstens een leuk begin en een leuk einde maar tussen in gewoon een opbouw in inch's meer niet. maar ach ieder zijn mening toch ??

zeker wel ja, sommige hadden inderdaad helemaal geen burstknal ja.
Ach, was wel even leuk.

Maar ik weet nog steeds niet wie ik nou precies gezien heb:p, 2 gasten.

Ook ik had er zeker meer van verwacht, maar of het een goede of een slechte show was ga ik niet beoordelen. Wel wil ik even zeggen dat ik in het midden van de show een paar zeer mooie shells heb gezien en dat ik lekker kruit heb gesnoven. Aan het einde een paar heftige knallen, volgens ons waren dat een partij 901 die werden geschoten.

Voor de rest was het redelijk druk waar wij stonden, Lloydkade en kwam daar Infinity en zijn vrouwtje tegen en hebben al met al toch een gezellige show gehad.
Ben benieuwd hoe de show straks terug te zien is op de film :)

Ook ik had er zeker meer van verwacht, maar of het een goede of een slechte show was ga ik niet beoordelen. Wel wil ik even zeggen dat ik in het midden van de show een paar zeer mooie shells heb gezien en dat ik lekker kruit heb gesnoven. Aan het einde een paar heftige knallen, volgens ons waren dat een partij 901 die werden geschoten.

Voor de rest was het redelijk druk waar wij stonden, Lloydkade en kwam daar Infinity en zijn vrouwtje tegen en hebben al met al toch een gezellige show gehad.
Ben benieuwd hoe de show straks terug te zien is op de film :)

Film ziet er redelijk uit :D
Foto`s zijn kansloos geworden :angry:

Wij stonden op de mullerpier een paar 100meter bij de kermis vandaan in een haveninham wat volgens mij de beste plek toch wel was om alles goed te zien..

Wie weet wat dat voor salutes dat waren met dat kleine gekleurde boeket erin??

Back
Bovenaan