Rotterdam 24-10-2010

Red flowers van Original fireworks gok ik.

Vond het een kort showtje, had er ook iets meer van verwacht, maar begreep dat dit gedaan werd door de kermis exploitanten, en dan snap ik wel waarom het zo kort is.

we hebben iig het heilige vuur weer gezien!!!

Filmpje van de kermisshow in Rotterdam 24-10-2010.
Was een korte show en ook de eerste 1m20sec. ontbreken maar het was best aardig om te zien.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik ben ook nog even wezen kijken. Het was een standaardshowtje met enkele mooie bommen erin verwerkt. Treffender kan ik het niet benoemen denk ik.

Nog een klein stukkie film van mijn kant
Alleen de laatste 3 min staan dr op.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gr stefan

Duurt nog ff voordat ie verwerkt is denk ik .

Ook ik had er zeker meer van verwacht, maar of het een goede of een slechte show was ga ik niet beoordelen. Wel wil ik even zeggen dat ik in het midden van de show een paar zeer mooie shells heb gezien en dat ik lekker kruit heb gesnoven. Aan het einde een paar heftige knallen, volgens ons waren dat een partij 901 die werden geschoten.

Voor de rest was het redelijk druk waar wij stonden, Lloydkade en kwam daar Infinity en zijn vrouwtje tegen en hebben al met al toch een gezellige show gehad.
Ben benieuwd hoe de show straks terug te zien is op de film :)

Inderdaad zink 901 en 902 net als in vianen vorige week show is zeker door katan geschoten

Ik heb een aantal de films bekeken en moet zeggen dat ik de show er beter uit vind zien dan die van Koningendag. Zitten een paar leuke bommen tussen en het tempo is ook wel aardig. De finale met pijlen is ook wel leuk alleen mis ik daar het tempo.

@Mensen van de Loydkade
Dat is nieuw voor mij dat het daar zo druk is dan want dat heb ik de 7 jaar dat ik daar kom nog nooit mee gemaakt. Maar ik denk toch dat het nog steeds de beste plek was ondanks dat er wat mensen stonden, of niet?

@Mensen van de Loydkade
Dat is nieuw voor mij dat het daar zo druk is dan want dat heb ik de 7 jaar dat ik daar kom nog nooit mee gemaakt. Maar ik denk toch dat het nog steeds de beste plek was ondanks dat er wat mensen stonden, of niet?

Ik kan niet oordelen over andere locaties aangezien het voor mij de eerste keer was dat ik daar aan de kade stond. Maar volgens mij stonden we daar niet verkeerd, het was alleen jammer dat ze daar nog aan het bouwen waren en we dus niet helemaal tot de punt konden lopen :wink:

Ik kan niet oordelen over andere locaties aangezien het voor mij de eerste keer was dat ik daar aan de kade stond. Maar volgens mij stonden we daar niet verkeerd, het was alleen jammer dat ze daar nog aan het bouwen waren en we dus niet helemaal tot de punt konden lopen :wink:

Ja daar heb hebben wij ook eerst gestaan en zijn toen naar de "linkerzijde" van de kermis gaan staan in een haven....prachtig uitzicht over het vuurwerk

Dat is raar? Heb je dan aan de verkeerde kant van het hek gestaan? Of was echt de hele punt deze keer afgesloten?

Back
Bovenaan