Rotterdam 24-10-2010

Datum: 24 oktober 2010
Wat: Vuurwerk ter afsluiting van de kermis
Waar: Schiehaven Rotterdam
Tijd: 22:00 uur.
Ov: tramlijn 8.

Probeer ook wel ff die kant op tegaan.
Ff kijken als mijn rotterdamse buddy zin heeft :p

Ik ga mijn best er voor doen maistro :p, maar klopt de datum wel omdat het op een zondag valt. En zondag en afluiting kermis klinkt mij een beetje raar in de oren !

Hier een kaartje van de lokatie van het vuurwerk.
dit is zoals het was in 2009

GroteFoto-3JT37XCO.jpg

Als ik ga sta ik op de Loydkade. Met koningendag zijn er altijd shows op extact dezelfde locatie dan is dat ook de beste plaats. Het zal daar nooit zo snel druk worden aangezien het een beetje een bouwput is. Voor de gene die geinterreseerd zijn naar deze plek je kan helemaal langs de kade doorrijden (Lnags de schepen dus) tot aan het puntje ervan daar sta je dan eht beste.

Als ik ga sta ik op de Loydkade. Met koningendag zijn er altijd shows op extact dezelfde locatie dan is dat ook de beste plaats. Het zal daar nooit zo snel druk worden aangezien het een beetje een bouwput is. Voor de gene die geinterreseerd zijn naar deze plek je kan helemaal langs de kade doorrijden (Lnags de schepen dus) tot aan het puntje ervan daar sta je dan eht beste.

Mooi tot zondag dan maar,maar ga misschien eerst daar voor naar Aartselaar in belgie dus dubbel feest op 1 avond:D:D

Back
Bovenaan