Rotterdam 05-09-2009

moontan

VWC lid
Waar: Rotterdam
Provincie: Zuid-Holland
Wie: Xena vuurwerk
Wat : Professioneel vuurwerk, max 3 inch
Waar: Op de Maas vanaf een ponton op de hoogte van de Erasmusbrug
Wanneer: 5 september 2009
Tijdstip: Ca. 22:00 uur

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Finale van vorig jaar gefilmd door ons lid Pigi
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

grote delen van de show:

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Dacht alleen dat ze afgelopen jaar ook 4" schoten!?

Weet iig dat ze 5" en 6" willen ook willen schieten, alleen door de strenge regels in Nederland moet het pleton te ver weg liggen, waardoor je het effect van de 3" niet goed meer mee krijgt.

tot maximaal 3" was het vorig jaar ook
ik denk dat de jongens van FPM het zeker weten, die hebben meegeholpen aan de opbouw dacht ik zo

ik ben hier waarschijnlijk aanwezig , maar weet iemandt via welk treinstation ik dan moet reizen , want rotterdam heeft er nogal wat .

ik ben hier waarschijnlijk aanwezig , maar weet iemandt via welk treinstation ik dan moet reizen , want rotterdam heeft er nogal wat .

Gewoon vanaf rotterdam centraal de metro pakken. Je kan bij metrostation leuvehaven of wilhelminaplein uitstappen (3 of 4 haltes),afhankelijk aan welke kant van de maas je wil staan.

Yes, Gevonden :D
Ik sta elk jaar op het achterste hoek van het noordereiland dan is het wel wat dichterbij:p
Gaat duidelijk weer gezellig worden :)

Mvg Lesl

Edit: Is het handig om 21:45 daar als te staan of begint het later dan 10 uur?

Laatst bewerkt:
Finale van vorig jaar gefilmd door ons lid Pigi
movie

grote delen van de show:

movie
movie
movie

die finale was echt briljant vorig jaar !! :D ik stond zo dichtbij mogelijk en ik schrok gewoon van al die salutes XD
maar kan iemand mij meer vertellen over het kaliber?? wat is nou het maximum dat in NL afgeschoten MAG worden ? ik hoorde zoiets van 4 inch... maar in sommige posts word gesproken over 6 inch en meer :S

:bye:

Waar de ruimte het toelaat mag er zo groot mogenlijk geschoten worden.
Maar volgens mij doel jij op "alleen saluuts"
Bij de havendagen is het kaliber van de saluuts 3"

Ehm dus het is echt 5 september op een zaterdag? anders sta je daar en is er niks:p
Volgens mij zouden ze een officele planner komen waar alle tijden op staan

Ik ben er ook, Het is voor mij een thus wedstrijd.
woon er vlak bij. ik ben gewapend met een camera.
Schijnt een leuke show te worden. Leuk om te vertellen is dat mijn geschoten foto's van havendagen 2 of 3 jaar geleden op kantoor hangen van Xena. :D

hoelaat begint het nou precies.. op de site staat "Aanvang 20.00 uur op de kades, 21.00 uur op het water. Einde circa 23.00 uur." en hier op de beginpost staat rond 22.00 uur :p het is voor mij toch een paar minuten met de fiets dus dan zou ik wel willen weten hoelaat ik aanwezig moet zijn :D

:bye:

Back
Bovenaan