Rotterdam 03-09-2011

Ook ik zal dit jaar weer van de partij zijn. Kan me herinneren dat het vorig jaar rond 22:30 begon? Zal dit jaar (gezien de eindtijd van 23:00) wel weer vergelijkbaar zijn. Persoonlijk zie ik altijd erg uit naar dit vuurwerk, toch een beetje de opening van het nieuwe seizoen.
Door het koele en natte weer van de afgelopen weken heb ik dit jaar echter al eerder de oud en nieuw kriebels :).

Ook ik zal dit jaar weer van de partij zijn. Kan me herinneren dat het vorig jaar rond 22:30 begon? Zal dit jaar (gezien de eindtijd van 23:00) wel weer vergelijkbaar zijn. Persoonlijk zie ik altijd erg uit naar dit vuurwerk, toch een beetje de opening van het nieuwe seizoen.
Door het koele en natte weer van de afgelopen weken heb ik dit jaar echter al eerder de oud en nieuw kriebels :).

Meestal begint het rond 22:30 ja. Heb echter ook wel eens meegemaakt dat shows een kwartier eerder of een half uur later begonnen.
Slimste is om gewoon rond 22:00 op de plek te staan waar je graag wilt staan.

Laatste minuten van de show vorig jaar gefilmd vanaf het Buizenpark waar de LVC meeting is.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Rotterdam opent vanaf vandaag voor drie dagen de poorten van zijn haven voor het publiek.
Tijdens de Wereldhavendagen kunnen bezoekers een kijkje bij de douane nemen, een stukje varen of zien hoe containers geladen worden.

Het thema van dit jaar is 'De haven smaakt naar meer'. Meer informatie over de programmering van de 34e editie, is te vinden op www.wereldhavendagen.nl. (Redactie)

ad.nl

Het eerste vuurwerk is al gesignaleerd in Rotterdam:
24262yd.jpg

2usibyu.jpg

Op de radar zijn wat echo's zichtbaar. Typisch onstabiliteit op middelbaar niveau. Er wordt zo her en der een enkele spat gemeld. Hoop niet dat dat nog roet in het eten gooit voor straks...
Het echte werk zit nog een stuk zuidelijker en zal nog geen problemen op moeten leveren.

Apart showtje dit jaar. Wat mij het meeste opviel van deze editie, was de keuze voor de kleurenthema's. In het begin van de show verhoudingsgewijs veel goud. Dat zie je ook niet vaak terug aan het begin van een show.

Sommige stukken waren wel wat saai. De bewuste keuze om rust in te lassen met tails duurde mij iets te lang. Dat gaf mij echt even het gevoel puur tijd op te vullen. De show vind ik een 7,5 waard. De intensiteit van de show uit 2008 is nog niet overtroffen helaas.

En de meeting was gezellig. Leuk om sommige mensen weer eens gesproken te hebben. :)
Bedankt voor de sfeer dudes!

idd , zag er zuinig uit .

zal heus wel wat geld in omgegaan zijn .
maar dat was niet terug te zien in de show , te veel tijd opvullende stukken zoals hierboven vermeld .

kon beter ala 2008 idd.

Kijk nu even filmpje van 2008, zoals ik jupiler vanavond ook zei.

Hoeveel salutes er de lucht in gaan, dat was pas kicke.

Veels te veel tail inderdaad, mines vond ik nog wel ok.

In het begin dacht ik, ahh dat komt goed.

Naja, was leuk om eens daaro te staan, hoort er helemaal bij.

EDIT:

Wel moet ik zeggen dat ik de shells met fluiteffecten erin had gemist. Kwam oa ook langs in 2007 en 8.
Was weer goed om ze te zien!

Hmm beetje gemengde gevoelens. Opzich wel weer een leuke show maar waarom zo saai langdurig stuk erin? Dit was gewoon echt te lang!
Voor de rest wel leuke dingen gezien, mines zagen er lekker vol en goed uit. Maar dan de finale weer, opzich een prima finale maar waarom dan weer die salutes er dan zoooooooo langzaam achteraan.....

LVC meeting was weer erg gezellig zoals elk jaar! Volgend jaar gewoon weer bij deze show aanwezig.

Vond de show best aardig, maar niet super.
Ik heb een paar erg mooie mines gezien en het viel me op dat de blauwe kleureffecten goed bleven hangen.
De eerste finale vond ik goed, maar wat er daarna volgde begreep ik niet helemaal.
Het stuk met de knallers en de salutes deed vermoeden dat er nog een gruwelijke salute finale zou volgen, maar die bleef helaas uit.

Het filmpjes van de gehele show:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mja, ook hier wat gemengde gevoelens. Show was absoluut minder aantrekkelijk en spectaculair dan voorheen, wellicht is ook hier in het budget gesneden.
Zelfs nog wat dikke regendruppels gehad vlak voor het begin!
Als je dan al een cijfer moet geven (dank Jupilerfreak :wink:) dan kom ik inderdaad ook op maximaal een 7 uit. Finale was dan wel weer puik, al waren de salutes aan het einde 'onnodig'. Ik had ze liever in de finale zelf verwerkt zien worden.

Was een leuke show vond ik :) Idd wel een btje saai op sommige momenten, maar laten we eerlijk zijn.. voor een max. van 3 inch hebben ze een mooie finale neergezet :D

Hier myn filmpje van de finale [mogelijk in 1080p HD]:p

+ YouTube Video

:bye:
PS: Was voor my weer de eerste keer dit jaar dat ik weer een paar grote salutes hoorde :D

phantom agony en gwn_spanischcracker.
wat is er met jullie geluid aan de hand.
het klinkt niet helemaal lekker.

ik heb ook gefilmt, maar daar is het nog heel even wachten op.
net als vorig jaar maak ik er een mooi filmpie van met orgineel muziek eronder.
komt deze week.

Het geluid is slechter geworden na het uploaden op youtube :bonk: Het was al niet helemaal 100% in orde, maar na het uploaden klinkt het helemaal niet echt goed meer :sad:

Back
Bovenaan