Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb ff zitten tellen en kom uit op (exclusief die grote in het midden) 24 tubes. Vind ik vreemd als er 48 shots uit zouden moeten komen. Misschien komt er een heleboel b.w.v. finale uit de grote tube.
Wat ik ook raar vind is dat de oorspronkelijke foto de cake vierkant is en bij deze dummie bij GBV zelf hij ineens rond is, iemand die daar iets van weet?
+ YouTube Video | |
Nee hoor, het waren er twee die simultaan werden ontstoken. Mijn verbazing was ook groot terplekke, want afgaand op eerdere filmpjes verwachtte ik er niet veel van.volgens mij hebben ze er gewoon een stuk of 10 naast/achter elkaar neergezet. weet k niet zeker want ben niet op deze demo geweest, maar bij mijn dealer hadden ze het ook zo bij de demo.
Haha, excuus is niet nodig, want ik kan me je gedachten goed voorstellen. We hebben het er na de demo nog uitgebreid over gehad met de schieter, maar ook zij konden de eerder verschenen filmpjes niet rijmen met het effect. Vaag he?Idd, dan is het een leuk potje. Excuses voor mijn vooroordelende mening![]()