Roman Cake

Heb ff zitten tellen en kom uit op (exclusief die grote in het midden) 24 tubes. Vind ik vreemd als er 48 shots uit zouden moeten komen. Misschien komt er een heleboel b.w.v. finale uit de grote tube.

Wat ik ook raar vind is dat de oorspronkelijke foto de cake vierkant is en bij deze dummie bij GBV zelf hij ineens rond is, iemand die daar iets van weet?

dit is gewoon een kopie van die ferro collectie van BKV. colour pearl geloof ik. die heeft ook 24 tubes maar uit 1 tube komen 2 schoten. het zijn van die romeinse kaars balletjes. het stelt niet veel voor maar het is wel leuk om in de collectie te hebben.

Heb ff zitten tellen en kom uit op (exclusief die grote in het midden) 24 tubes. Vind ik vreemd als er 48 shots uit zouden moeten komen. Misschien komt er een heleboel b.w.v. finale uit de grote tube.

Wat ik ook raar vind is dat de oorspronkelijke foto de cake vierkant is en bij deze dummie bij GBV zelf hij ineens rond is, iemand die daar iets van weet?

Volgens mij is het zo, dat net als bij de power pearls, er 2 schots tegelijk per tube gaan.
Dus je heb 24x2.

Correct me if I'm wrong :wink:

Tja, wel heel erg klein en kort. Wat ik wel weet is dat ik een van de dealers cq afzetter in mijn buurt hiervoor geen 10 euro ga betalen. Bij andere dealers gewoon 3 euro, en een met een prijs van 10 euro, zal het binnenkort nog wel eens navragen..

Wel èrg kort zeg. 3 euro is natuurlijk niet veel, misschien alleen leuk om helemaal in het begin van de avond af te steken, maar anders niet.

Helaas geen waardige vervanger van de mini. Hij is in 6 seconden weg. Nee, ik vind het niks. Te kort, te laag, gewoon te tegenvallend.

Hij is wel heel erg kort,
ik vind hem té kort, wel jammer, duurt deze wat langer heb je een leuk ding.
Je kan beter Three of a kind van wolff vuurwerk nemen, heb je er drie, die langer duren, en er zit een soort van roman cake in, en een raiders, die raad ik aan

Als je een pakje romeinse kaarsen ( voor 75 cent hier ) koopt en tegelijk aflaat gaan heb je nog wel een leuker effect. Voor die prijs kan ik er dan 4 pakjes halen, dat helemaal een beter effect geeft. Nee ik vind dit een mislukt product. Als het langzamer ging, dan zou ik er nog wel over na denken.

ik heb deze live mogen aanschouwen en ik vond het echt een aanrader!!!
hij duurde ong 30 seconden en bij mij komt hij er iig in

Heb 'm inmiddels ook live mogen aanschouwen (en vastleggen) en ik moet zeggen dat ik 'm erg leuk vind. Geen spektakel, maar gewoon een leuk stukje vuurwerk. In onderstaande registratie staat het publiek er ook erg mooi op wat een sfeervol beeld maakt :rolleyes:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik haal er een paar. Leuk voor de kindervoorstelling. :cool:

Cameo

Wel raar dat deze pot een pagina terug in de post van Isandra maar 6 seconden duurt, terwijl in het filmpje van Cameo hierboven dezelfde pot toch al gauw 25 seconden doorgaat. Oké, dat zijn er twee waardoor het meer body heeft, maar dat maakt niets uit voor de brandduur. Iemand enig idee hoe dat komt? En hoe lang deze pot nu echt doorgaat?

volgens mij hebben ze er gewoon een stuk of 10 naast/achter elkaar neergezet. weet k niet zeker want ben niet op deze demo geweest, maar bij mijn dealer hadden ze het ook zo bij de demo.

volgens mij hebben ze er gewoon een stuk of 10 naast/achter elkaar neergezet. weet k niet zeker want ben niet op deze demo geweest, maar bij mijn dealer hadden ze het ook zo bij de demo.
Nee hoor, het waren er twee die simultaan werden ontstoken. Mijn verbazing was ook groot terplekke, want afgaand op eerdere filmpjes verwachtte ik er niet veel van.

Idd, dan is het een leuk potje. Excuses voor mijn vooroordelende mening :p
Haha, excuus is niet nodig, want ik kan me je gedachten goed voorstellen. We hebben het er na de demo nog uitgebreid over gehad met de schieter, maar ook zij konden de eerder verschenen filmpjes niet rijmen met het effect. Vaag he?

Na dit filmpje te hebben gezien vind ik het toch ineens een heel aantrekkelijk potje voor 3,-, zit er zeker bij

Back
Bovenaan