Rijswijkse vuurwerkhal

frits wat wordt de vervanger van de whistling leaves van orange label aangezien deze bij het gratis vuurwerk zit. erg jammer dat deze is afgekeurd overigens wilde hem heel graag zien

frits ik heb trouwens net de laatste bestelling geplaatst bij je maar ik heb weer geen bevestiging in me mailbox gekregen.

Wij zijn op zoek naar een cake die ongeveer dezelfde waarde vertegenwoordigt en die niet in kooi zit en waarvan wij er minimaal 1500 van kunnen kopen.
Dat valt niet helemaal mee om iets te vinden in deze aantallen.

Als je mail stuurt naar [email protected] krijg je een nieuw afhaalbewijs.

ik heb mail gestuurd! maar ik neem aan dat je het meld als er nieuws is ! :)

Je hebt al mail terug.

Klanten die de Whisling Leaves gekocht hebben krijgen hun geld terug of een Big Trouble.
Deze aantallen kunnen wij met dat artikel opvangen.
Voor het gratis vuurwerk wordt een oplossing gezocht.

je hebt weer mail terug het was de verkeerde die je door stuurde haha

ik heb er alle vertrouwen in dat het een goede oplossing zal worden frits! blijft jammer had hem graag gehad. succes met zoeken!

Vervelend dat whistling leaves is afgekeurd, was ook erg benieuwd.

Maar daar zit je als winkel ook niet op te wachten zeg, succes om een vervanger te vinden komt vast goed :)

tot de 29e !

Ik ga morgen even langs om de vuurwerkbon van de sponsoractie te verzilveren, of is er een manier om het toch online te bestellen?

Ik ga morgen even langs om de vuurwerkbon van de sponsoractie te verzilveren, of is er een manier om het toch online te bestellen?
Dat is ook mogelijk.
Gewoon een bestelling doen voor dat bedrag of meer.
Het verschil storten op de rekening van de Rijswijkse Vuurwerkhal.
Dan zet ik de bestelling op betaald en krijg jij het afhaalbewijs.
Langskomen is natuurlijk leuker denk ik maar alleen als je er tijd voor hebt.

Er zijn nu alweer loten te koop a €1.- per stuk.
De link staat een stuk terug.

Hierbij de link om frits te sponseren en het kan heel gek lopen, ik had verleden jaar zomaar een vuurwerkbon van 100 EURO!!!

http://www.homeride.nl/lid/frits/profiel/

Elke euro staat voor 1 lot ,en met ieder lot KAN je een tegoedbon van 50 EURO winnen!

Waag een gok en wie weet !!! En je steunt gelijk een goed doel!

PS.
(Schrik niet van de 115 die er al staat,ik heb mijn bon weer gedoneerd dus er is pas voor 15 euro loten uitgegeven !)

Morgen eens even kijken dat 10tje van de staatsloterij kan mooi hier naar toe.

Hierbij de link om frits te sponseren en het kan heel gek lopen, ik had verleden jaar zomaar een vuurwerkbon van 100 EURO!!!

http://www.homeride.nl/lid/frits/profiel/

Elke euro staat voor 1 lot ,en met ieder lot KAN je een tegoedbon van 50 EURO winnen!

Waag een gok en wie weet !!! En je steunt gelijk een goed doel!

PS.
(Schrik niet van de 115 die er al staat,ik heb mijn bon weer gedoneerd dus er is pas voor 15 euro loten uitgegeven !)

Dat is ook mogelijk.
Gewoon een bestelling doen voor dat bedrag of meer.
Het verschil storten op de rekening van de Rijswijkse Vuurwerkhal.
Dan zet ik de bestelling op betaald en krijg jij het afhaalbewijs.
Langskomen is natuurlijk leuker denk ik maar alleen als je er tijd voor hebt.

Er zijn nu alweer loten te koop a €1.- per stuk.
De link staat een stuk terug.

Ben toch even langs geweest in de winkel, lekker gepraat over vuurwerk! Ik zal ook deze keer weer sponsoren, vind het een goed doel namelijk!

Morgen eens even kijken dat 10tje van de staatsloterij kan mooi hier naar toe.

Kan je natuurlijk ook meedoen met de oudejaarsloterij, de hoofdprijs winnen en dat wat meer loten kopen voor het goede doel.
Elke euro gaat in elk geval naar het goede doel en komt op de juiste plaats terecht.
Alvast bedankt.

Ja nu je het zegt frits waar hangen de staatsloten in de winkel met postcode?

Hoop dat je ook weer tevreden bent met 5 bestellingen van mij 3 en 2 van de kinderen totaal 1400 budget was 1450,-
Ik in ieder geval ben tevreden bedankt weer en tot de volgende week

Kan je natuurlijk ook meedoen met de oudejaarsloterij, de hoofdprijs winnen en dat wat meer loten kopen voor het goede doel.
Elke euro gaat in elk geval naar het goede doel en komt op de juiste plaats terecht.
Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
zit er met diverse bestellingen net een 5je onder.

1395,-

Nou wat denk jezelf Rijswijk elke klant is een klant groot klein, en ja tuurlijk dit tikt lekker aan
daar hoopt iedere vuurwerkverkoper natuurlijk van.

Ja nu je het zegt frits waar hangen de staatsloten in de winkel met postcode?

Hoop dat je ook weer tevreden bent met 5 bestellingen van mij 3 en 2 van de kinderen totaal 1400 budget was 1450,-
Ik in ieder geval ben tevreden bedankt weer en tot de volgende week

Als ik die staatsloten in de winkel hang worden ze gestolen zoals vele losse items in de winkel.
Er lopen helaas teveel mensen rond met lange vingers.

Er hangt tijdens de verkoopdagen een lijst op de palen en bij de afhaalbalie met daarop de postcodes en huisnummers van de winnaars van de oudejaarsloten en de pakketten die gewonnen zijn.

Je weet wat ik bedoel toch? wie hangt er loten aan een paal niet te letterlijk.

Was alleen benieuwd of het dit jaar er nog was als actie meer niet.

gr

Als ik die staatsloten in de winkel hang worden ze gestolen zoals vele losse items in de winkel.
Er lopen helaas teveel mensen rond met lange vingers.

Er hangt tijdens de verkoopdagen een lijst op de palen en bij de afhaalbalie met daarop de postcodes en huisnummers van de winnaars van de oudejaarsloten en de pakketten die gewonnen zijn.

ja zeker, als de afhaling sfeer gezellig is dan ben ik al tevreden ik kan erg slecht tegen aanpakken en wegwezuh dat gebeurt hier zelden.
ik hou van sfeer er moge 100 foute in me bestelling zitten maar de vriendelijkheid gaat scoren zo ook na alle afhaal momenten de review de sfeer

Back
Bovenaan