Ride of the Crusaders [Compound]

Artikelnummer: GF 183632
Artikelnaam: RIDE OF THE CRUSADERS
Bruto Gewicht: 17000 GRAM
Netto Kruitgewicht: 2000 GRAM
Aantal Schoten: 136 SCHOTEN - COMPOUND
Effectomschrijving: Paarse, blauwe, roze, gele en gouden blinkende sterren en mijnen doen de straat oplichten, uw buren zullen alleen nog maar ohh´s en ahh´s kunnen uitbrengen. Deze 136 schietende compound vuurwerk box zorgt voor een regelrechte show in uw straat.
Tijdsduur: CA 70 SECONDEN
Stijghoogte: CA 35-40 METER
Richtprijs: VOLGT
Compound 7 36-32-36-32.PNG

Laatst bewerkt door een moderator:
Heel mooi uitgevoerd deze box, lekker tempo erin, mooie kleuren en ook nog schitterende mines bij de laatste cake. Gaat op de lijst alvast :)

Indrukwekkende box. Mooi tempo en die groene kleur is echt heel fel. Waar is FFA allemaal te koop?

Zo dan, dat ziet er gaaf uit zeg. Moet de demo wel zien, want alle filmpjes zien er tot nu toe geweldig uit. Effecten zien er mooi groot uit, tempo is perfect en de tijdsduur ook.

Deze box vind ik op basis vaniet de beschikbare filmpjes tot nu toe de beste. Effecten goed uitgewerkt en een heerlijk tempo. Ben benieuwd naar de prijs

Dit belooft wel wat hoor! Schitterende bak. Ben erg benieuwd naar de kwaliteit in het echt!

Schitterende compound box. Een show an sich met mooie en verschillende effecten en schietrichtingen.
En het tempo is ook goed!!

Wauw, prachtige box! Deze komt op het lijstje. Gelukkig zijn jullie goed te verkrijgen hier in de buurt :D

Prachtbox! Mooi tempo, verschillende kleuren verschillende schietrichtingen en mines! Ziet er tot nu toe veelbelovend uit!

Ook dit is weer een geweldige box. Jullie zijn aardig aan de weg aan het timmeren:holland:

Laatst bewerkt:
Van jullie boxen krijg ik een beetje het bonbridge gevoel terug. Mooi man met al die verschillende shapes. :) Hopen dat de productie net zo presteert.
Tempo ook zo laten

Van jullie boxen krijg ik een beetje het bonbridge gevoel terug. Mooi man met al die verschillende shapes. :) Hopen dat de productie net zo presteert.
Tempo ook zo laten

I agree :yes:

Wel vraag ik me af of hij ook zo in de straat gaat presteren, want ik kan niet of nauwelijks een vertraging tussen de cakes ontdekken ?

Back
Bovenaan