Rhein in Flammen in St. Goar St. Goarshausen 15 september 2012

Ik heb St. Goar in ieder geval weer op de agenda staan :) Vrij op 't werk is al geregeld :)
Nu alleen iets anders verzinnen met de auto zodat de terugweg geen 5 uur hoeft te duren (terwijl 't er maar 2,5 zijn)

Ik heb St. Goar in ieder geval weer op de agenda staan :) Vrij op 't werk is al geregeld :)
Nu alleen iets anders verzinnen met de auto zodat de terugweg geen 5 uur hoeft te duren (terwijl 't er maar 2,5 zijn)

tja kan ik er iets aan doen dat er een weg afgeslote was ?:P

dankzij mijn Limburgse vriend aanwezig! :D

Wil hier toch gaan kijken denk ik , maar wat is nu de juiste locatie om te gaan staan. Want heb hier geen idee van. Word iig een flink stuk rijden :D

Heb er zin in! 1 van de vetste shows van het hele seizoen :thumbsup:

op de film is slechts 1 ponton te zien, in werkelijkheid wordt dit beeld in meervoud weggevlamd!

Tot zaterdag :cool:

Heb er zin in! 1 van de vetste shows van het hele seizoen :thumbsup:

op de film is slechts 1 ponton te zien, in werkelijkheid wordt dit beeld in meervoud weggevlamd!

Tot zaterdag :cool:
Wat ik weer heel jammer vind, kunt namelijk maar op 1 plek tegelijk kijken, zoals een paar jaar terug was 10x beter, kleine vuurwerkjes op de burchten en 1 mega finale vuurwerk op een ponton!

Bij deze zeg ik af voor deze show helaas..
Ergens komt de grens dat je ook een keertje een beetje aan je eigen rust moet denken haha.
Heb deze hele maand al erg veel demo's om VWC up to date te houden.. ook Pyronale ben ik geweest deze maand..
En om nu zaterdag na mijn vroege dienst om 06.00u naar St. Goar te rijden, dat ga ik even niet trekken.

Helaas, volgend jaar misschien beter!

In deze film is wel te zien dat er van meerdere plekken tegelijk wordt geschoten (en let vooral op de echo's, echt vet!)
:p

Ziet er matig uit. Ik heb de show bekeken, maar ik vind het niet indrukwekkend. Finale bestaat vooral uit een shitload aan peony's en wat salutes. Hier zou ik dus geen paar honderd kilometer voor rijden. Al helemaal niet als je het van zo'n afstand moet bekijken dat je voor de beelden moet zoomen.

Matig?

De prachtige omgeving maakt deze show al indrukwekkend, de variatie, de tijdsduur (40-45 min.), het synchroom schieten van verschillende plekken van zowel vanaf de kastelen als vanaf het water.

Wat betreft de afstand, de finale wordt geschoten vanaf een ponton wat een meterke of 60 voor je snufferd ligt. De finale is goed hard en lekker lang altijd!

Dit blijft 1 vd beste shows van Duitsland, en tevens worden er bijzonder mooie spullen geschoten.

De 300 km meer dan waard, en met meerdere freaks in 1 wagen zijn de kosten best te doen.

Deze jongen komt ook weer samen met pyroteamzuid@andreas en 3307 en misschien nog iemand.
Mensen nog 06 nummers ? en waar ik het beste kan heen rijden voor de tomtom !

Zo dat was me wel een showtje.
2 uurtjes rijden en 2 uurtjes terug rijden maar het was het waard.
Mooi vuurwerk en op een mooie locatie geschoten ook.
Op de terug weg nog lekker gegeten bij een wegrestaurand.
En nog wat lol gehad :D

Back
Bovenaan