Reisgenoten Fallas 2012

Hahaha , uitgaan na zo'n week, je mag blij zijn als je nog kan lopen de 20e! Hou t dan maar bij zon zee en strand.

Haha oke ja is m'n eerste jaar :p Dus ik weet niet hoe het daar aan toe gaat.. Ik ga er blanko heen en ik zie wel.

Hoop het ook we zoeken alleen nog 1 persoon en misschien als Edward niet mee gaat nog 2.

Tot de 23e gaan we alleen toch niet doen zoals al eerder gezegd was omdat het feest dan al over is. De 20e terug naar Nederland is een betere optie denk ik dan.

Zit hier ook een minimum leeftijd aan? :P?
Sowieso zou ik nog moeten kijken of ik heul de tijd zou kunnen.
Maar ik dacht ik vraag het gewoon :).

Zit hier ook een minimum leeftijd aan? :P?
Sowieso zou ik nog moeten kijken of ik heul de tijd zou kunnen.
Maar ik dacht ik vraag het gewoon :).

Ongeveer een jaar of 16 minimaal wel anders in overleg met de andere jongens.

Wij moeten ook nog boeken enzo dus je hebt nog de tijd.

Stuur anders je msn via pm

Mischien een raar idee maar lijkt het jullie niet leuk om met iedereen te gaan, een mooi arrangement organiseren en dan kijken wie er mee wil.
mischien als je naar een reisorganistatie toe gaat met dit idee dat ze ons een leuke aanbieding willen doen.
evt. zou ik dit wel willen organiseren, (mischien in samenwerking met VWC, dan heb je pas een top meeting.)

Ik zou het zo doen maar ik heb volgens mij al wat met iemand afgesproken over Fallas maar dat weet ik niet zeker meer. Moet ik het nog even over hebben dan (bovendien ook overleggen met school of dit mag).

aah joh die school altijd. Eerste keer dat ik naar Fallas ging had ik 2 weken daarvoor me amandelen verwijderd, 3 weken later op school werd me gevraagd of dat nou zon heftige operatie was:p

Mischien een raar idee maar lijkt het jullie niet leuk om met iedereen te gaan, een mooi arrangement organiseren en dan kijken wie er mee wil.
mischien als je naar een reisorganistatie toe gaat met dit idee dat ze ons een leuke aanbieding willen doen.
evt. zou ik dit wel willen organiseren, (mischien in samenwerking met VWC, dan heb je pas een top meeting.)

Op zich is dat een leuk idee ik weet niet Hoe L33t en Xplode daarover denken?

Want ik heb met hun afgesproken maar voor andere zou het misschien wel leuk zijn.

@ Vuurwerk-Rekke.nl,

Kan jij het een en ander daarover uitzoeken wat de mogelijkheden zijn, de kosten, en wat daar allemaal bij zit.

Een soort plan hoe we dat willen doen dus.

Dan zou je toch sowieso moeten kijken hoeveel mensen meegaan?
Je kunt wel met 7 mensen in een apartement, maar niet met 20...

Jongens, het is een leuk idee op zich. Maar ik denk dat dit niet gaat werken:wink:

Afgelopen keer, de eerste keer Fallas voor mij overigens, waren we met een groep van 5 man. Toen al waren er dingen die de één wel wilde en de ander weer niet. Na soms discussies te voeren had de een gewoon jammer genoeg pech... Dat soort dingen hou je natuurlijk altijd, maar toch, met een nog grotere groep wordt dit alleen maar een groter probleem. De één wilt dit de ander weer dat.

Wel zou er wat speciaals geregeld kunnen worden met een reisbureau o.i.d. dat er een grote groep fallas-gangers met hetzelfde vliegtuig gaat zodat je een leuke korting kunt krijgen misschien. Daarnaast zou er ook nog naar een hotel of appartementen-complex gekeken kunnen worden.

Maar als ik eerlijk ben zou ik zeggen, laat een ieder lekker voor zich de reis regelen:) Je leert de liefhebbers daar ook wel weer kennen die zie je er namelijk genoeg en die herken je ook vaak wel. Degene die willen gaan, komen er zeker wel terecht.

In ieder geval top dat jullie ook zo via dit topic met elkaar gaan. Zo is het bij mij eigenlijk ook gegaan alleen dan via de chat van vwc, Grouver vroeg of er nog mensen waren die mee wilde en op dat moment was ik net in de chat en wilde vrijwel direct mee. De dag erna was het dan ook al zeker en bijna allemaal geregeld!

In ieder geval, Fallas is geweldig, wat je daar allemaal mee maakt in 1 week is gewoon onvoorstelbaar. Alleen de Spaanse schoonheden daar al, dat is bijna niet leuk meer man, zo mooi!

Succes ermee jongens!

Jongens, het is een leuk idee op zich. Maar ik denk dat dit niet gaat werken:wink:

Afgelopen keer, de eerste keer Fallas voor mij overigens, waren we met een groep van 5 man. Toen al waren er dingen die de één wel wilde en de ander weer niet. Na soms discussies te voeren had de een gewoon jammer genoeg pech... Dat soort dingen hou je natuurlijk altijd, maar toch, met een nog grotere groep wordt dit alleen maar een groter probleem. De één wilt dit de ander weer dat.

Dat is 1 van de eerste dingen de je met elkaar moet afspreken:

''Iedereen doet waar die zin in heeft''

Geen rekening met elkaar gaan houden want dan is het binnen de kortste keer oorlog, als 1 iemand bijvoorbeeld de stad in wil om straat mascleta's te zien en de rest wil gaan stoken...

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan